Niets ten nadele over wat er allemaal gaande is in spanje.
Maar er zijn nog meer plekken waar heel veel hondenleed is.
Wat dacht je wat er nu gebeurd in Griekenland, de Olympische spelen komen en nu moeten de straten er schoon uitzien.
Mogen jullie raden hoe.
Zo worden er in landen op vaste dagen honden gevangen en gevoerd aan de haaien.
Vergiftegingen en ophangingen met name in spanje de ophangingen
( waarbij bij renhonden mits ze goed gepresteerd hebben hoog worden gehangen, maar anders mogen ze uren lang vechten voor hun leven ).
Honden worden achter auto's gebonden en levent meegesleept.
Ook worden honden in landen als Azië levent gevilt, het vlees smaakt immers lekkerder als de adrealine zich in het lichaam heeft gepompt !
En ik denk dat ik zo nog wel even door kan gaan.
Ik wil niet zeggen dat wat er daar gebeurt niet erg is, want juist de mensen die doneren hebben dit voor jan l*l gedaan dat is SCHANDALIG !
Maar ik wil alleen maar even zeggen, dat er nog meer hondenleed is, en dat daar ook aandacht voor moet zijn !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] spelen
Re: spelen
Ik ben het helemaal met je eens.
Wij hebben een grieks hondje in ons bezit die gelukkig is gered van deze gruwelpraktijken. Hij heeft nu een goed tehuis, waar hij een leuk leven tegemoet gaat, als de stichting hem en z'n broers/zussen en moeder niet naar Nederland hadden gehaald, was hij er nu misschien ook niet meer geweest.
kijk op www.sosstrays.be en link door naar crisissituatie in Athene. Dan kan je een petitie tekenen tegen deze gruweldaden.
Groetjes Jolanda en een pootje van Larry de vrolijke Griek
Wij hebben een grieks hondje in ons bezit die gelukkig is gered van deze gruwelpraktijken. Hij heeft nu een goed tehuis, waar hij een leuk leven tegemoet gaat, als de stichting hem en z'n broers/zussen en moeder niet naar Nederland hadden gehaald, was hij er nu misschien ook niet meer geweest.
kijk op www.sosstrays.be en link door naar crisissituatie in Athene. Dan kan je een petitie tekenen tegen deze gruweldaden.
Groetjes Jolanda en een pootje van Larry de vrolijke Griek
Het is triest en verdrietig dat die ellende gebeurd.Ik heb het een en ander gezien.Eerst was het de galgo honden enu dit weer om ziek van te worden.P.W heeft ook nog eens ellendige fotos laten zien en daar wordt ik ook al niet goed van.Maar waarom nu pas????Waarom nu pas die ellende laten zien terwijl het toch al hel lang aan de gang is???Ik kom ook ieder jaar in griekenland op de eilanden karphatos en samos.In hetjaar 2003 nog op samos geweest en heb daar met een griekse vrouw gesproken een aantal malen die heel goed de honden vezrgde en we hadden het over toestanden.Dit jaar ga ik er weer naar toe en ga weer eens kijken.Maar je moet wel begrijpen dat we niet de hele wereld se pijn op ons nek kunnen nemen ook al zou ik wel willen.
Voor de omslag naar de goede mentaliteit toe zal nog een hele weg gegaan moeten worden.Wij zetten ons er voor in.Allenmaal heel veel sterkte met alles en dat er veel honden geholpen kunnen worden.
Succes met alles..............Moos
Voor de omslag naar de goede mentaliteit toe zal nog een hele weg gegaan moeten worden.Wij zetten ons er voor in.Allenmaal heel veel sterkte met alles en dat er veel honden geholpen kunnen worden.
Succes met alles..............Moos
er is net zo veel dierenleed gewoon in nederland hoor
we moeten op de bres voor andere landen, maar laten we ons eigen kikkerlandje niet vergeten
of tellen de grotere huisdieren of mishandelde zwanen niet meer mee
vriendelijke groeten
dionne de vries
we moeten op de bres voor andere landen, maar laten we ons eigen kikkerlandje niet vergeten
of tellen de grotere huisdieren of mishandelde zwanen niet meer mee
vriendelijke groeten
dionne de vries