LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] STEUN HET WSPA EN LAAT HET WNF LINKS LIGGEN!!!!

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Ton Ruytink

STEUN HET WSPA EN LAAT HET WNF LINKS LIGGEN!!!!

Ongelezen bericht door Ton Ruytink »

Het WNF (Wereld Natuur Fonds) staat maar voor een ding en dat is zelfverrijking. Ze hebben absoluut niets met dieren, hoewel ze dat wel uitdragen. Nee, grote luxe panden in binnen en buitenland...een logge en dure organisatie en heel bureaucratisch. Ze zijn ook nooit meer in het nieuws, omdat ze weinig of geen succes meer boeken. Nee, het gaat ze beter af door achterover leunend de contributie en sponsorgelden te souperen.

Wil je echt het leed onder de dieren tegengaan of in ieder geval een actieve bijdrage leveren, dan moet je lid worden van het WSPA.
(THE WORLD SOCIETY FOR THE PROTECTION OF ANIMALS)
Dit zijn veelal vrijwilligers die zich soms met gevaar voor eigen leven het dierenleed en onrecht willen tegengaan.

BESCHERM DE DIEREN TEGEN DE BEESTEN!!!!

Kijk voor meer info op: http://www.wspa.nl (let op: de foto's en filmpjes kunnen soms heel schokkend zijn)

Gast

Re: STEUN HET WSPA EN LAAT HET WNF LINKS LIGGEN!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Greenpeace is ook niet meer wat het geweest is :cry:

Gast

ik steun de wspa al 2 jaar!

Sam35

Ongelezen bericht door Sam35 »

ik ben ook al langer lid van ze.

johnnyboy

Ongelezen bericht door johnnyboy »

Mijn idee is dat het WSPA best wel goed werk doet, maar waar is hun verantwoording van alle gelden die ze door de duren reclamecampagnes binnenhalen ?

Op internet is het niet te vinden. Daar staat uitsluitend reclame.

Groetjes,
John

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

Ik steun gewoon helemaal niets, lijkt me veel beter. Ik kan mijn geld zelf beter gebruiken. Alle dieren- milieu en andere clubs zijn alleen maar op 1 ding uit en dat is geld. Wat er daarna met je geld gebeurt is geheel onduidelijk.

Van mij krijgen ze geen cent.

Gast

Greenpeace is sinds kort opgezegd.
Het asiel krijgt op dierendag een donatie.
Waarschijnlijk wordt ik ook wel lid van WSPA

BERTELS

Ongelezen bericht door BERTELS »

ALS ONDERNEMER BEN IK GESTOPT MET HET DONEREN AAN ORGANISATIES DIE BELANGEN VAN MENSEN BEHARTIGEN. VEEL MENSEN ZIJN MIJ ENORM TEGENGEVALLEN.... DUS VOOR DE MEDEMENS DOE IK NIETS MEER !!
WEL VOOR DIEREN, IK DONEER AAN WSPA EN HET ANIMAL BROOKE HOSPITAL.
ZELF HEB IK 2 HONDEN, EN DAAR ZORG IK VOOR DAT ZE EEN PRACHTIG MOOI LEVEN HEBBEN, KOMEN NIETS TE KORT.
MIJN HONDEN ZIJN LIEF EN TROUW, ZO KEN IK MAAR WEINIG MENSEN.... :D

bitchy

Ongelezen bericht door bitchy »

daar heeft u helemaal gelijk in
een ''hond'' genoemd worden is helemaal zo slecht nog niet
ze zijn warmer, aanhankelijker en geven meer liefde & vriendschap dan mensen doen

wie mee speelt in diverse loterijen steunt goede doelen.

Gast

ik gaf al een paar jaar 15 euro, krijg ik een brief dat ik geen donateur meer kon zijn dat ik minimaal 18 euro per jaar moest geven dan.(kosten blad Panda etc.blabla, ik zit heus niet op dat blad te wachten,laat ze m'n geld besteden aan het doel) Best hoor!!! ik geef nu af & toe 5 euri aan de beren (park Oostenrijk/Roemenië) en die zijn d'r wèl hartstikke blij mee (en daar krijg ik nog kaarten van & updates zonder dat ze over meer geld zeuren)

Gast

de updates oke, maar de kaarten hoeven ze ook niet te sturen
ook zo belachelijk, dat je ergens lid van zou worden en dat je dan een knuffelbeer of zeehond of weet ik veel zou krijgen :?
laat ze dat geld aub ook aan de diertjes besteden.

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

Hou je geld gewoon in je zak en geef het niet aan deze oplichters, dat is toch veel beter?

Gast

beetje een doemdenkertje he, die Karr-1. :)

Diktator

Ongelezen bericht door Diktator »

Ik denk dat ook Ton Ruytink te positief denkt over WSPA, ik zelf steun financieel en met inzet van eigen tijd en geld een dierenasiel in Turkije, en ben er getuige van geweest, dat WSPA in 2002 het asiel een bijdrage heeft gegeven ad € 1500 ,waar het asiel uiteraard ontzettend dankbaar voor was. Maar dat 2 WSPA-inspecteurs die de donatie gaven, wel gelijktijdig gedurende 2 weken in een luxe resort verbleven op kosten van WSPA..... Kijk op zo'n manier een beetje geld besteden aan dierenbelang en een veel groter bedrag besteden aan eigenbelang kan louter omdat WSPA inmiddels ook bestuurlijk te groot is geworden, zodat het leiden er van niet alleen aan goedwillende vrijwilligers overgelaten kan worden, maar dat zeer goed betaalde profesionals ingehuurd worden, die dan ook nog douceurtjes willen ontvangen. Beter is om donaties te geven aan kleinere stichtingen, die echt op vrijwilligers draait en waar de donaties echt worden besteed aan waarvoor ze ook gegeven zijn.

bitchy

Ongelezen bericht door bitchy »

waarom zet jij je dan niet in voor een asiel in nederland
hebben de nederlandse honden het TE goed ofzo :roll:
moet je kijken wat er afgemaakt wordt omdat ze niet op tijd een nieuwe baas vinden

in elke stichting zitten hoge pieten die altijd hun eigen zak vullen
of je dan praat over WNF of WSPA de HARTSTICHTING enz enz
dat maakt geen mallemoer uit
nog beter
hou het inderdaad in je eigen zak en ontvang i.p.v. kadootjes op je verjaardag een donatie die je dan in totaal weer doorgeeft aan het asiel in je dorp.
kan je trouwens ook op je bruiloft doen, ipv dat stomme envelopje onderaan de uitnodiging vraag je een donatie voor het asiel

zo easy
en ze zijn zo blij zonder dat het eerst bij hogere pieten terecht komt die er zoveel % van opstrijken omdat ze alleen al naar het bedrag hebben gekeken.

Gesloten