Beste,
Onlangs heeft mijn vriendin een kitten gekocht via Marktplaats en ze was hier blij mee.
2 dagen later was het katje ineens ziek en had ze deze naar de dierenarts gebracht, hier kreeg ze medicijnen voor het klein beestje en de mededeling dat als er 5 uur later niks aan de situatie veranderde, dat ze nog heel weinig konden doen, omdat het beestje te zwak is voor eventuele behandelingen.
De medicijnen sloegen dus niet aan,katje bleef maar overgeven, en ze kon weer terug met het beestje naar de dierenkliniek, kon niet meer geholpen worden en moest het beestje achterlaten.
Achteraf blijkt dat er al een dossier voor dit beestje was bij de dierenkliniek en dat de eigenaar er dus vanaf wist dat het beestje te ziek was en klauwen met geld ging kosten, en dat het hele nest dat hij te koop had genetische afwijkingen had wat bij de dierenkliniek dus wel bekend was.
De vorige eigenaar had mijn vriendin hier niet van op de hoogte gebracht,en neem aan dat hij dat bij de rest ook niet heeft gedaan, hij zei zelfs dat ze hem hadden nog hadden behandeld en dat het beestje weer gezond was, aangezien mijn vriendin nog eventjes moest wachten met ophalen.
Mijn vriendin had 260 euro onkosten en kon het beestje laten inslapen.
Kan dit bij de vorige eigenaar verhaald worden of iets dergelijks ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkoper niet vermeld dat kat ziek was.
-
Re: Verkoper niet vermeld dat kat ziek was.
Het spreekwoordt zegt: koop geen kat in een zak. Ik denk niet dat dit kan verhaald worden. Beetje opletten dus. Trouwens, hoe kan je alles bewijzen?
-
Je had hier toch al een keer een topic over geopend?
Wie schrijft die blijft zullen we maar zeggen.