LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] week van het huisdier

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Ignit

week van het huisdier

Ongelezen bericht door Ignit »

2005 05 28 aankondiging art week vh huisdier

Eind april heb ik contact opgenomen met de organisatie van de Week van het Huisdier om te vragen ook wat aandacht te besteden aan de vele duizenden bezitters van huisdieren, die er anno 2005 nog steeds heel goed in slagen om zelf voeding te maken voor hun dieren. Het resultaat was een uitnodiging om een artikel over "vers vlees" te schrijven.

Het artikel is geweigerd en dat is logisch als je weet dat het evenement gesponsord wordt door de veterinaire farmaceutische industrie en de petfood industrie. Op http://www.barf-natuurlijk.nl/forum/php ... .php?t=715 staat de originele tekst en het staat je vrij om deze te kopiëren en verder te verspreiden, zolang er niets veranderd wordt en mijn naam eronder blijft staan.

Daarnaast is er een paginagroot artikel van mijn hand verschenen in de Nederlandse editie van De Ware Tijd met als titel: Weet wat je dier eet. Als je belangstelling zou hebben om het te lezen en zou willen weten waar De Ware Tijd verkocht wordt bij jou in de buurt, kun je een kijkje nemen op
http://www.dwtonline.com/website/dwt_ne ... ?menuid=93

Enjoy!
Ignit.
www.barf-natuurlijk.nl

Gast

Re: week van het huisdier

Ongelezen bericht door Gast »

Kennlijk wil die gene graag in het nieuws zijn, Lukt het niet op de normale manier dan maar trappen naar anderen.

Jammer hoor als je zo je topic moet beginnen.

Gast

zou dat het zijn??
dat hij een beetje jaloers is?? :roll: :arrow: :lol:

Gast

Wat een onzin, Jalours

Als je ergens achter staat dan geloof je daar in. Dan hoef je niet te trappen naar anderen. Als je op deze wijze moet scoren dan ben je geen onderzoeker.

Wees gewoon eerlijk. Ik ben onderzoeker ik verkoop mijn onderzoek en verdien daar mijn geld mee.

Maar niet eerst trappen en dan heel schijnheilig aan komen ik heb nog een boekje te koop.

Gast

hij is dus kvvoer verkoper! :roll:

Gast

en wat dan nog? hoeveel brokkenleveranciers of vertegenwoordigers zitten hier, ben jij er misschien 1 met je eeuwige geze*k over cvv of barf?

Gast

nee :shock: :twisted:

Gast

hij is een kvvverkoper met afversie tegen barfen :roll: om zijn handeltje te slijten
das andere koek

Gast

Echt mensen die weer zielig aan het trappen zijn om hun verkoop verhaal kwijt te raken. Ik ben voor vers voeren. Niet voor oneerlijke mensen.

Jullie hebben het mis.

Barfen en vers voeren is geen verkoop verhaal. Mensen op de juiste manier helpen en begeleiden. gaat om het belang van de hond.

Zielig hoor om zo te praten. Jaloers. Wil je je boek verkopen prima. Wees dan eerlijk. maar niet door eerst te trappen naar anderen.

youtha

Ongelezen bericht door youtha »

En toevallig zijn alle ''gasten'' het weer met elkaar eens.
Het zou fijn zijn wanneer iedereen stopte met trappen naar een ander.
En laat iemand zijn boek promoten, is het niet zo dat een brokkenvertegenwoordiger ook neerbuigend doet over cvv?
De enigste die dat niet doet is Prins, omdat Prins zelf een cvv op de markt heeft. Waarom zou dat nou zijn, een brokkenfabrikant die ineens ook vers gaat verkopen.

Gast

Maarlieve mensen, er wordt helemaal geen boek gepromoot :shock:
er wordt een stukje geschreven over Week van Het huidier! :lol:
maar er loopt een GAST rond, zie het schrijven hier boven,iemand die belangen heeft bij kvv verkoop, die een hekel heeft aan de topic starter.en dus loopt te schoppen.
DEze GAST zit op de BARFlijst om daar info vandaan te halen en en dan op dit forum alles af te kraken, wat hij op dat forum dus niet durft.

Maar lieve mensen, dat verhaal kennen wij toch al?? 8)
En laat iedereen zijn /haar hond eten te geven en iedereen is zijn waarde :lol:
Maar een topic starten is toch niks mis mee?? :roll:

Broodjeaap

Ongelezen bericht door Broodjeaap »

Ignit heeft niets te promoten en niets te verdienen. Die wil alleen haar stuk kennis delen over goede verse voeding, B.A.R.F. En kennis heeft deze persoon, daar kunnen alle brokkenmakers en KVV-producenten een voorbeeld aan nemen. :roll:

Gast

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Grappig is zelfs dat de kvv fabrikanten, van de huistuin en keuken merken van haar veel info gebruiken om hun voer aan te passen.[is ook agemeen bekend]l
Is ook niks mis mee alleen zij moeten wel verkopen.
En zijn nog veel erger dan de brokkenfabrikanten, die beleefd blijven!

Gast

begrijp het niet. het gaat toch over de "week van het huisdier" eenzijdige en onvolledige informatie geeft over voeding.

en meteen wordt er hatelijk gereageerd op personen.

Gast

ja, daar gaat het om..aandacht voor Week van het huisdier en hoe zo'n week gesponsord wordt :wink: en dat voer wat geen sponsors kent gewoon niet gehoord mag worden.
Daarom hier gewoon een klien beetje aandacht voor en hopenlijk gewoon over geschreven kan worden zonder aanvallen naar personen :roll:

Gast

Weet je wat het grote probleem is bij mensen die Barfen.

Zij kunnen niet eerlijk zijn. Het enige wat jullie kunnen is anderen mensen negatief bepraten. Dat is niet de basis van het Barfen.

Leugens over hondenvoer en ga zo maar door.
Allergie etc. of andere verzinsels

Pagina,s laten zien met honden en een bot. De foto,s zijn om te huilen.

Ik geef mijn honden vers. ( zelf maaltijden samen te stellen) Niks kant en klaar. Maar niet volgens dit wijsneuzen praat groepje van jullie.

Is heel eenzijdig. Alles wat een ander aan voer geeft is fout. Brokken of vers. Maar als ik jullie menu mag lezen dan ga ik huilen. Het gilt van de fouten.

Heel erg jammer dat een stel amateurs op deze wijze bezig zijn.

Graan allergie. Rijst is ook graan. Graan is een heel groot begrip. Verder lees ik de ene tegenstrijdigheid na de andere.

Dit zijn de gevaren als je het fout doet.

Maag kanteling ( Diepvries en foute botjes)
Te veel mineralen en spiervlees ( Nieren gaan er aan kapot) Hoe meer de hond moet werken des te meer eiwitten hij mag.

Verder is het heel belangrijk een hond schraal te houden. DE hond is een huishond geen werkhond meer. De voeding moet je dan aanpassen.

Menu met orgaan vlees. Bij mensen wort het al afgeraden organen te eten. Veel te veel gif stoffen van ons eigen leven.

Mensen ik geef mijn honden echte verse spullen. Maar wel met verstand.

Als je een hond heb met huidproblemen ga niet zelf de wijsneus uithangen. Zoek uit wat het probleem is,

Dat kan zijn. 2 dingen

Allergie
Huidziekte

Allergie. Kan komen door vlooien stof gras. Of voeding graan ( Maar welke ) vlees ( Maar welke)

Zoek dat eerst uit. Straks ben je bezig op een hele foute manier je hond te voeren. Dat wil je je hond niet aandoen. Doe je ook niet bij je kinderen. Want dat is gratis he.

Maar wat ik heel erg is, De uitspraken die zij plaatsen. Als mijn stukje niet in een blad mag. Nee natuurlijk niet. Omdat 1 schaap het zegt is het waar. Als het niet klopt en het blad krijgt straks de klachten omdat men het niet goed begrepen heeft wie is er dan de dupe.

Iedereen. Het blad de schrijver en de eigenaar van de hond. Is het je dat waard.

Vers voeren doe je met je hart en verstand. Niet omdat het mode is.

Wij praten over 2 miljoen honden in Nederland. Als de brokken echt zo slecht zouden zijn. Dan heb je heel veel dierenartsen nodig.

Reken maar uit is al ruim 72000 dagen werk. Alleen het inenten maar. +/- 300 Dierenartsen al voor het enten.

Het forum is maar uit op 1 ding.

Ik wil graag mijn informatie verkopen. Is niks mis mee. Maar dat gezeur over de brokken en de andere 99% die hun hond op de juiste manier voert moet maar eens afgelopen zijn. Brokken en vers voeren zijn ook prima.

Geschreven door iemand die echt achter het zelf samenstellen van maaltijden staat. Het ook doet en zonder onzin verhalen en verzonnen redenen.

Gast

Huub, zeg dan gewoon dat je met een boek bezig bent en dit alvast aan het promoten bent :roll:
Ik snap niet wat jij op barf-natuurlijk nog te zoeken hebt als je je zo aan alles stoort. :shock:
zelf het lef niet hebt om op dat forum te reageren.

resumerend.."gast" is iemand die een boek wil schrijven over verse voeding,zelf voeding maakt en verkoopt.
Onhafhankelijk?? dachtutniet 8)

Gast

Het gehele Barf is uit op 1 ding.

Trappen naar mensen die hun hond voeden met brokken.
Dat doe ik niet.

Dat geneuzel dat brokken gif zijn mafia enz. De ene verzonne reden na de andere.

Kortom eerst lekker trappen en oh later als een klein kind. Ik weet nog een geweldig boek of ik heb nog leuke info. Kost maar 50 Euro.

Dat is jullie probleem.

Gast

nee..de er maar 1 lijst waar ze trappen naar brokken
bp,
geen enkele andere Nederlandstalige lijst

Gast

Omdat ik al vroeg wees was ben ik opgevoed door mijn opa&oma.
De hond at daar altijd de restjes op die overbleven en werden gewoon een jaar of 10 / 13.
Ik heb nu 2 vragen.

1) wat is nu het vershil tussen eten van de resten van de normale
maaltijd en de barfmethode

2) wat is het vershil tussen het eten van de restjes van de normale
maaltijd en de brokken die men nu geeft

Gesloten