LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weekend dienst in het Gooi

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
janet 45

Weekend dienst in het Gooi

Ongelezen bericht door janet 45 »

Normaal hoor je altijd een DA te kunnen bellen , dus ook in het weekend of het nou dag of nacht is dat nag niet uitmaken .
In bussum , blaricum , laren , huizen , eemnes , naarden zitten zeker zo,n 15 DA,s als het niet meer is , deze groep heeft altijd geroeleerd ( samenwerkingsverband )met weekenddiensten , dus je kon dag en nacht een DA bellen of naar toe gaan , maar nu dus niet meer :evil: je kunt nu pas een DA bellen om 10 in de ochtend tot 5uur in de middag , dus heb je na 5uur of in de nacht een DA nodig dan heb je vetten pech want er is gewoon niemand , dat is zo,n 4 weken geleden ingevoerd omdat een paar DA ,s niet meer in het samenwerkingsverband wilde , die hadden dus geen zin meer in de weekend en nachtdiensten ,die willen dus wel DA zijn maar niet meer in het weekend , en ik vind dan had je geen DA moeten worden , ik neem aan dat ook die DA,s die daar mee gestopt zijn ook hun eed hebben afgelegt .

Ik ben benieuwd of meerdere mensen hier al last mee hebben gehad .

Gr Janet

petty1950

Re: Weekend dienst in het Gooi

Ongelezen bericht door petty1950 »

janet 45 schreef: die hadden dus geen zin meer in de weekend en nachtdiensten ,die willen dus wel DA zijn maar niet meer in het weekend , en ik vind dan had je geen DA moeten worden , ik neem aan dat ook die DA,s die daar mee gestopt zijn ook hun eed hebben afgelegt .
Ik ben benieuwd of meerdere mensen hier al last mee hebben gehad .
Gr Janet
Ik vind dat jij hartstikke gelijk hebt Janet :!: Dit is schandalig!
Zelf heb ik ,n da van het andere uiterste...zeer positief dus.
Mijn da (dierenziekenhuis Amsterdam) heeft zelfs voor vaste klanten een eigen 24 uurs beschikbaarheid. Klasse!

Gesloten