Als lid van De Dierenknip is uw dier automatisch EN zonder extra kosten EN zonder eigen risico volledig verzekerd tegen dierenartskosten welke zijn ontstaan ten gevolge van een verwonding, denkt u maar eens aan een bijtwond, een prikkeldraadverwonding, gebroken poot, enz.. een ongeluk zit altijd in een klein hoekje en worden dagelijks tientallen keren bij ons gemeld, maak hier dus gebruik van.
Een blijvende ACTIE
Benzine of diesel worden bijna dagelijks duurder, speciaal voor leden van De Dierenknip maar liefst 6 cent per liter korting,
nog meer voordelen voor u
Ook bij een huisdier komt er een moment van afscheid nemen. Deze zeer emotionele gebeurtenis komt soms eerder dan verwacht. Op dat moment moet men kiezen voor een begrafenis of crematie. De meesten van u zullen kiezen voor een crematie, waar echter wel aanzienlijke kosten mee gepaard gaan.
Als lid van de Dierenknip bieden wij u de mogelijkheid om voor het ZEER lage bedrag van slechts € 3,75 per maand voor uw hond of € 2,75 per maand voor uw kat deel te nemen aan het Dierenknip-Crematiefonds.
Zodra uw dier komt te overlijden staat de Dierenknip garant voor de crematiekosten in het crematorium van uw keuze naar standaardnorm.
Als lid van De Dierenknip kunt u een keuze maken uit 1 van de 3 aangeboden schitterende dierenbladen boordevol actuele informatie over huisdieren.
U kunt kiezen voor het blad: Hart voor dieren, Hondensport of Majesteit
Het klinkt heel verleidelijk? Wie ekent ze en heeft ervaringen met ze?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie kent dierenverzekering dierenknip??????????
Re: Wie kent dierenverzekering dierenknip??????????
Nog nooit van gehoord, ik zou eens op het internet gaan zoeken in de zoekmachines dan komt je misschien wat meer info tegen?
Succes
Succes
Ik hem mijn honden vorig jaar bij NHZ verzekerd dom ja ik weet het, ik heb daar tegelijkertijd de dierenknip afgesloten? Na een maand kreeg ik een brief van NHZ dat de de Nederlanderse Bank niet accoord ging met het soort van verenerging dat de dierenknip inhield. Dit werd dan ook opgeheven, kreeg mijn geld wel terug gestort!
Dat is dan wel schandalig, want de Dierenknip-site bestaat nog steeds.
Het is gewoon onderdeel van NHZ. Weer een manier om mensen geld af te troggelen.
Het is gewoon onderdeel van NHZ. Weer een manier om mensen geld af te troggelen.