![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Beetje laat maar dit is de mail die ik heb verzonden naar Dier&Zorg ivm de afwijzing, wist niet hoe ik de mail moest kopieren 'MAAR ALSNOG
Naar aanleiding van de polis aanvraag 85594052 begrijp ik niet goed dat het is afgewezen, en hoop dat u deze brief nog even goed onder ogen wil nemen
Ik heb er 3 bij u in de verzekering en nummer 4 wordt afgewezen omdat dat hondje is geholpen aan een liesbreuk en omdat ie is gecastreerd.
Heeft u nou echt het idee dat dat hondje voor u te duur voor de verzekering gaat worden in de toekomst ?
Ik vindt dat niet netjes 'met andere woorden ''had ik het betreffende hondje dan maar niet moeten laten helpen aan z'n klachten ? of moeten laten inslapen eventueel.
Heb het hondje genomen uit medelijden want dat hondje was helemaal van de buitenwereld afgesloten hoog in een flatje en aan z'n lotje overgelaten helemaal alleen al 5 jaren lang.
Ik hielp een diertje die zat te snakken op hulp, ik hielp een diertje die bang was van geluid, die bang was van mensen, zelfs naar buiten gaan was een probleem enz enz.
Dat diertje dat ik heb weggehaald kan nu lekker genieten van z'n leventje samen met mijn andere 3 hondjes 'hij speelt weer en is zo aanhankelijk zo lief geworden inmiddels zo blij.
En wat ik vooraf ook niet wist was dat dat hondje een behoorlijke pijn had aan de klachten die er staan beschreven, dat zag ik pas met het uitlaten aan het onstabiel lopen.....een open liesbreukje dus.
Dus dan laat ik z'n klein hondje niet verder Creperen ''nee ik heb gehandeld waar absoluut nodig was.
WANT NOGMAALS ''DAT HONDJE HAD PIJN.
ik LOOP NIET VOOR NIETS NAAR DE DIERENARTS
DE VERVANGENDE DIERENARTS ZEI MIJ ZELF DAT
HET SPEEKSELLEN EEN PIJN KWESTIE IS.
Misschien dat u hier ook eens over na kunt denken ?.
Ik vindt het niet fijn dat ik dit hondje bij een ander in de verzekering moet doen, terwijl de andere 3 bij dier en zorg/ Proteq verzekerd zijn.
EEN NADENKERTJE MISSCHIEN !!
-------------------------------------------------------------------
Terwijl ik Proteq nog wel promoot
op mijn site
http://blog.seniorennet.be/lenie1953
-------------------------------------------------------------------
Vriendelijke groet
[email protected]
http://blog.seniorennet.be/lenie1953
--------------------------------------------------------------------------------