Wat een ge*** niet weglopen als er een razende hond op je afkomt, m'n broertje was drie jaar , en zat!!! neer te spelen toen er een hond afkwam en hem beet.
Hoe legt men dit dan uit?
Ben zeker niet tegen honden , heb er zelf 2, maar indien je merkt dat je honden niet te vertrouwen zijn ,neem dan aub je voorzorgen, m'n broer is ondertussen 8 jaar maar het litteken is nog steeds goed te zien.
weet jij precies wat je broertje heeft gedaan was jij erbij of heb je het van horen zeggen.
een hond valt niet zomaar aan.
ook al rent ie als een gek jou kant op, stond jij erbij toen je broertje gebeten werd dan ben jij ook een lompe sukkel, door oogcontact met de hond te maken had je veel kunnen voorkomen.
verhalen hebben altijd twee kanten.
ik kende ook een gezin dat heeft hun hond af moeten laten maken omdat ie een kind uit de buurt gebeten had, de hond werd al veroordeeld zonder dat er duidelijk werd gekeken wat er was gebeurt.
bleek dat dat kind vaak buiten speelde en dan die hond pestte bv steentjes gooien oid, als die hond langsliep prikte hij hem met een takje dat soort gein.
eens is die hond dat beu en valt aan.
nu jaren later komt de ware toedracht boven wat er dus is gebeurd, die mensen hebben hun hond moeten laten afmaken voor jan ***, want dat kind was schuldig aan alles.
mensen houd je kinderen ook in de gaten, hoe vaak gebeurt het niet dat een kind probeert een kluif af te pakken bij een hond waar men op visite is, bij mij ook vaak zat gebeurt (kinderen die dat proberen bij mijn hond) die ouders waarschuwen hun kinderen dat dat niet mag en als ze gebeten worden dat ze een probleem hebben.
je kunt niet altijd alles op de hond afschuiven de mensen maken de hond tot wat ie is.
als jij een hond zit te pesten wordt je eens gepakt