LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Frolic hondebrokken

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gast

Re: Frolic hondebrokken

Ongelezen bericht door Gast »

Liefde voor je hond.

Gast

geld hoeft helemaal geen probleem te zijn, maar als je een puppy gaat halen ga je er toch niet vanuit dat ie gelijk een week in de dierenkliniek moet zitten, en je opeens een hondje van 1000 euro hebt. daar vraag je zelf toch niet om.
En wat iedreeen hier schijnt te vergeten is dat liefde nog altijd belangrijker is dan wat dan ook!!!

Gast

beste gast van 17.26 uur,
vergeet aub niet dat de (brood)fokker een gedeelte mee ging betalen als mokwai verder zijn of haar mond dicht hield....
goh, wat moet je daar dankbaar voor zijn :roll:

Gast

beste gast van 2205, wat valt er verder nog te vertellen?? de dierenbescherming is al ingeschakeld geweest, dus die weten genoeg. er valt verder weinig te vertellen is het niet?

Gast

oow jah, daar hoef je niet dankbaar voor te zijn, maar aangezien je anders helemaal nix van je centen terugziet, vind ik het een wijze beslissing.

sje

Ongelezen bericht door sje »

Om nog even terug te komen op de Frolic, ik zal heel eerlijk moeten zijn. Ik heb een hond gehad die is er 13 mee geworden, heeft nooit iets gemankeert (behalve een gescheurde knieband). Gebit was tot op het laatst ook nog prima.

Ook al voer je het goedkoopste van het goedkoopste (dat is Frolic trouwens niet), de ene hond kan het hebben en de ander niet.

Gast

Moiwai heeft liefde voor haar hond. Mokwai kan niks aan deze oplichter doen.

+ weet jij hoeveel kosten zij heeft gehad. Soms kan het behoorlijk uit de hand lopen. Zij is gewoon goed bezig,

Wel eens van gehoordt. De keuze. Hij gaat betalen of ik laat het via de instanties lopen. En dan merk je dat deze niks doen. En heel vaak zeggen zij dan. Ga je geld maar terug halen. Want meer kunnen wij niet voor je doen.

Nogmaals Mokwai is heel goed bezig, Zij begon fout maar dat kan je niet meer terug draaien.

Gast

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, we weten nu wel dat MOKWAI goed bezig is, ben je zelf soms mokwai omdat die niet meer reageert :roll:

lullig van sommige dat ze liever geld aannemen als ze dan hun mond dicht houden en niets meer over de wanpraktijken van deze handelaar mogen zeggen :evil: :!:
wat is er nou belangrijker, dat geld of zo goed mogelijk je best doen dat deze persoon stopt of een zeer slechte naam krijgt.
het geld mocht jij houden, ik zou in elk blad, bij dierenartsen enz een verhaal hangen over hoe alles gegaan is, en wat voor hondjes deze persoon verkoopt.

harige harry

Ongelezen bericht door harige harry »

:shock: Het feit alleen al dat de fokker of handelaar; welke naam het dan ook mag hebben; zegt een deel te betalen...ALS je dan je mond verder dichthoudt.........
Ik mag hopen dat Mokwai nog veel aan de fokteef en overige puppies denkt voor Mokwai geld aanneemt.

bitchy

Ongelezen bericht door bitchy »

zo hebben we allemaal andere dingen die we belangrijk vinden

Gast

:evil: POEN DUS, LAAT DE PUPPIES EN MOEDERHOND MAAR BARSTEN

Marianna

Ongelezen bericht door Marianna »

[/quote]Het feit alleen al dat de fokker of handelaar; welke naam het dan ook mag hebben; zegt een deel te betalen...ALS je dan je mond verder dichthoudt.........
Ik mag hopen dat Mokwai nog veel aan de fokteef en overige puppies denkt voor Mokwai geld aanneemt.

Als alles achter de rug is dan bestaat nog altijd de mogelijkheid de fokker openbaar te maken en misschien zal Mokwai dat dan ook wel doen.

Groetjes,
Marianna

Mokwai

Ongelezen bericht door Mokwai »

Ok hier is mokwai weer, sorry dat ik zo lang op me heb laten wachten, maar ik had even geen beschikking tot internet.
Voordat er mensen zijn die denken dat ik met het geld dat ik misschien wel van de fokker terug krijg op vakantie ben ofzo.... :roll:
Natuurlijk begrijp ik dat er nu mensen zijn die denken dat ik voor het geld ga, nee natuulijk niet stelletje ******, sorry datik het zeg, maar als je alles goed had gelezen kon je heel duidleijk zien dat mij alles om het hondje gaat en dat alles goed gaat met Mokwai, m`n pup.
Hoe dom zou ik zijn als ik er niet uit zou proberen te slepen bij die fokker....?
dat zouden jullie zelf ook doen, en misschien kan ik neit meer zeuren bij de fokker, maar bij alle andere mensen wel en ik zal ook zeker mijn mond niet houden over de zaken die daar gebeuren...
Hoe sommige gasten daar bij komen snap ik niet, want dat is volgens mij nooit gezegd.
Gelukkig zijn er ook gasten die we voor mij opkomen en ook tussen de regels doorlezen... :wink:
Ondertussen gaat alles prima met m`n pup, want daar draait alles om natuurlijk

Gast

Hoi, Mokwai.

Ik wist het wel. Je bent goed bezig en dat blijf ik zeggen.

Ik help je al je de broodfokker aanpakt. Moet maar eens afgelopen zijn.

Succes

Mokwai

ja we blijve ngewoon doorgaan he....
ik ben niet goed begonnen misschien, maar mijn hondje krijgt zoveel liefde en plezier in zijn leventje, dat krijgen veel honden niet thuis.
Dus ook al heb ik een verkeerde fout gemaakt door m`n hond bij zo`n kl#te fokker te halen, ik ben super blij met hem...
En natuurlijk blijf ik mensen informeren over de fokkers en hoe ze bezig zijn.
Mensen om mij heen willen ook pups hebben, maar ik heb ze toch even heelr erg duidelijk gemaakt dit niet bij een broodfokker te doen :)

Marianna

Mokwai,

Ben je op de hoogte van de rechten die je hebt als puppykoper? Hier in ieder geval een link http://www.stichtingdeombudsman.nl/

Als je aan kunt tonen dat de pup ziek was toen jij hem kocht dan is de verkoper wettelijk aansprakelijk voor de kosten die je hebt moeten maken om het diertje weer gezond te krijgen.

Groetjes,
Marianna

Mokwai

had ik dat maar geweten :!:
Nu kan ik eigenlijk niks meer beginnen tegen hem persoonlijk, aangezien ik iets ondetekent heb. m`n eigen schuld hoor,
ik kan hem persoonlijk niks meer doen, alleen mensen behoeden voordat zij dezelfde fout gaan maken

Marianna

Hoi Mokwai,

De wet prefaleerd ten alle tijde boven persoonlijke overeenkomsten, als je verzekerd bent voor rechtsbijstand kun je contact met de verzekering opnemen, ander is het raadzaam een rechtswinkel of bureau voor rechtshulp om advies te vragen. Doordat je niet goed op de hoogte was heb je getekend en dat ook nog onder druk. Voorwaarden afdwingen die onwettig zijn is een vorm van chantage en dat is nog strafbaar ook.

Groetjes,
Marianna

Mokwai

Dank je wel marianna :)
Ik ga zker even informeren wat ik eventueel nog kan beginnen tegen deze man

Gast

Goh, en toevallig, daar is Mokwai weer :roll:

Gesloten