LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 2 frontjes verkleurd keuken Bruynzeel
-
2 frontjes verkleurd keuken Bruynzeel
2 frontjes verkleurd keuken Bruynzeel. Niet te volgen waarom er maar 2 frontjes verkleuren. Sowieso hoort het niet te verkleuren als ze kwaliteit aanbieden. Over de garantie tijd heen zei Bruynzeel. Ik voel mij niet serieus genomen. Visite die er over begint maakt het er ook niet leuker op.
Re: 2 frontjes verkleurd keuken Bruynzeel
Bestel dan twee nieuwe frontjes. Dan is het toch opgelost?
Welk bouwjaar ?Leschipies schreef: ↑21 feb 2021 23:262 frontjes verkleurd keuken Bruynzeel. Niet te volgen waarom er maar 2 frontjes verkleuren. Sowieso hoort het niet te verkleuren als ze kwaliteit aanbieden. Over de garantie tijd heen zei Bruynzeel. Ik voel mij niet serieus genomen. Visite die er over begint maakt het er ook niet leuker op.
Wil je alleen even je frustratie uiten, of wil je advies? Begin dan even met het plaatsen van relevante informatie. In deze basale vorm heeft het geen meerwaarde.Leschipies schreef: ↑21 feb 2021 23:262 frontjes verkleurd keuken Bruynzeel. Niet te volgen waarom er maar 2 frontjes verkleuren. Sowieso hoort het niet te verkleuren als ze kwaliteit aanbieden. Over de garantie tijd heen zei Bruynzeel. Ik voel mij niet serieus genomen. Visite die er over begint maakt het er ook niet leuker op.
- Die 2 frontjes staan (toevallig) als enige 2 (meer) in zonlicht?
- Die 2 frontjes worden het meest smerig en worden daardoor vaker (agressief) gepoetst?
- Het licht valt anders op die frontjes waardoor de kleur anders lijkt?
- Die 2 frontjes worden het meest smerig en worden daardoor vaker (agressief) gepoetst?
- Het licht valt anders op die frontjes waardoor de kleur anders lijkt?
-
@breien, Die twee zijn aan het front bezig, om alles weer wat kleur te kunnen geven in de nabije toekomst