Hallo allemaal,
In maart van dit jaar heb ik een eigen appartementje gekocht en naar veel klussen en verbouwen ben ik begin juli hier ingetrokken.
Voor mijn uitzet wouden mijn ouders mij een wasmachine geven en wat andere elektronica waarmee ik zou kunnen starten. Mijn ouders zijn gaan kijken naar verschillende wasmachines en uiteindelijk hebben ze een AEG Lavamat gekocht. Ze hebben verschillende merken bekeken, maar ondanks dat de AEG duurder was hebben ze deze voor mij gekozen. Op het moment van aanschaf was er namelijk de AEG 125 jaar actie. Ik mocht via deze actie een gratis product kiezen. Ik had nog geen stofzuiger en dit was een van de opties.
In juni heb ik mij geregistreerd voor de actie en aangegeven dat ik de stofzuiger graag wou ontvangen. In de bevestigingsmail staat dat het cadeau zo snel mogelijk opgestuurd zou worden.
In juni heb ik niks ontvangen. In juli heb ik een mail gestuurd naar AEG om te vragen wanneer ik de stofzuiger zou ontvangen. In de reactie stond dat het zo'n groot succes was dat er vertraging was ontstaan van ongeveer 4 weken. Het zou dus augustus worden.
Een paar dagen later kreeg ik een brief waarin stond dat de stofzuiger in Nederland en Belgie bij de consumentenbond als beste uit de test is gekomen, door dit succes zou ik pas in september de stofzuiger krijgen... Ik heb gewacht, maar ook in september is er niks gekomen.
Ik heb AEG opnieuw gemaild maar nooit een reactie ontvangen, wel heb ik weer een brief gehad. Door het enorme succes wordt het nu al oktober.
Intussen is het midden oktober en ik heb nog steeds geen stofzuiger.
Intussen woon ik al vanaf juli op mijzelf en heb geen stofzuiger. Alles behalve handig.
Mijn ouders zijn vorige maand teruggegaan naar de winkel waar ze de wasmachine hebben gekocht. De medewerkers vonden het jammer dit te horen en zouden navraag doen bij AEG. Hier hebben wij echter nooit meer wat van gehoord.
Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben? Wat kan ik hieraan doen? Krijg ik die stofzuiger uberhaupt nog wel, of worden de mensen gewoon aan het lijntje gehouden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AEG 125 jaar actie
-
Re: AEG 125 jaar actie
Eerst in gebreke stellen (per e-mail). En dreigen dat u de vordering uit handen geeft aan een incassobureau (waarbij u de winkelwaarde van de stofzuiger vordert) indien niet binnen 14 dagen wordt geleverd.
-
Beste Hilde,
Uit onze gegevens blijkt dat de stofzuiger inmiddels naar u onderweg is en dat u deze binnenkort zult ontvangen.
Door het enorme succes van de actie en doordat apparaten beste koop zijn geweest in verschillende landen, zijn voorraden helaas op geraakt. Omdat wij er toch voor willen zorgen dat iedereen zijn of haar cadeau ontvangt hebben wij apparaten bijbesteld en neemt uitlevering van de helaas meer tijd in beslag.
Nogmaals onze excuses dat u heeft moeten wachten op uw stofzuiger, we begrijpen dat dit vervelend is.
Wij vertrouwen erop dat alles naar wens is opgelost en wensen u veel plezier met de stofzuiger!
Met vriendelijke groet,
Els Webteam AEG
Uit onze gegevens blijkt dat de stofzuiger inmiddels naar u onderweg is en dat u deze binnenkort zult ontvangen.
Door het enorme succes van de actie en doordat apparaten beste koop zijn geweest in verschillende landen, zijn voorraden helaas op geraakt. Omdat wij er toch voor willen zorgen dat iedereen zijn of haar cadeau ontvangt hebben wij apparaten bijbesteld en neemt uitlevering van de helaas meer tijd in beslag.
Nogmaals onze excuses dat u heeft moeten wachten op uw stofzuiger, we begrijpen dat dit vervelend is.
Wij vertrouwen erop dat alles naar wens is opgelost en wensen u veel plezier met de stofzuiger!
Met vriendelijke groet,
Els Webteam AEG
-
Hallo
Ook wij wachten al sinds juli op het kado van Aeg.
Wij hebben een Aeg wasmachine en droger gekocht en de kaart ingestuurd.
Toen wij na enkele weken wachten niks hadden ontvangen, heb ik via de mail contact gezocht met Aeg. Daar konden ze echter geen kaart en aankoopbon van mij vinden.
Nogmaals de bon gemail en hierna kreeg ik bericht dat ons kado in augustus / september zou worden bezorgt.
De reden was het enorme succes van de actie.
Toen ik in september nog niks ontvangen had, heb ik wederom via de site van Aeg een mail gestuurd.
Het antwoord was toen, dat men in oktober 2012 ons kado zou uitleveren.
Tot op heden hebben wij " nog " niks mogem ontvangen.
Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die nu al maanden wachten op hun kado.
Deze actie levert op deze manier Aeg alleen maar negatieve reacties op.
Ook wij wachten al sinds juli op het kado van Aeg.
Wij hebben een Aeg wasmachine en droger gekocht en de kaart ingestuurd.
Toen wij na enkele weken wachten niks hadden ontvangen, heb ik via de mail contact gezocht met Aeg. Daar konden ze echter geen kaart en aankoopbon van mij vinden.
Nogmaals de bon gemail en hierna kreeg ik bericht dat ons kado in augustus / september zou worden bezorgt.
De reden was het enorme succes van de actie.
Toen ik in september nog niks ontvangen had, heb ik wederom via de site van Aeg een mail gestuurd.
Het antwoord was toen, dat men in oktober 2012 ons kado zou uitleveren.
Tot op heden hebben wij " nog " niks mogem ontvangen.
Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die nu al maanden wachten op hun kado.
Deze actie levert op deze manier Aeg alleen maar negatieve reacties op.
Nadat de termijn uit ingebrekestelling verstreken is zou ik een dekkingskoop sluiten en de kosten hiervan verhalen. De wettelijke incassokosten waar u dan recht op heeft zijn 15% over de aankoopsom met een minimum van 40 euro. Dit bedrag moet vermeerderd worden met een BTW indien u de vordering uit handen geeft.Bob Schurkjens schreef:Eerst in gebreke stellen (per e-mail). En dreigen dat u de vordering uit handen geeft aan een incassobureau (waarbij u de winkelwaarde van de stofzuiger vordert) indien niet binnen 14 dagen wordt geleverd.