AEG electrolux heeft geen enkele boodschap aan de regeling voor duurzame gebruiksgoederen. Als de slechte producten gerepareerd moeten worden komt er een onbeschofte reparateur met allerlei flut redenen waarom door verkeerd gebruik het apparaat niet zou werken. Bijvoorbeeld dat een vaatwasser zijn programma niet afmaakt omdat het verkeerde wasmiddel zou worden gebruikt. Dat het apparaat domweg niet goed functioneert komt niet bij ze op.
Zij maken de reparatiekosten ook nog eens afhankelijk van de aanschafprijs en de leeftijd van het product. Dus nog naast de kosten van de te vervangen onderdelen. Voor dat geld kan je beter elk jaar een nieuw apparaat kopen.
Bij de klantenservice heb je het idee dat je praat tegen een repeteer bandje. De incasso afdeling is het enige dat ze aardig op orde lijken te hebben. Terecht of onterecht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AEG electrolux service?
Re: AEG electrolux service?
Ik zou liever een Bosch of Siemans kopen en ook LG en Samsung komen erg goed met de importeurs opgeleide monteurs.