Heb in november 2008 een nieuwe AEG wasmachine gekocht en twee dagen voor de kerst deed de wasmachine het niet meer.op 2 jan.2009 kwam pas een monteur van AEG en konden het niet maken de onderdelen moesten besteld worden in Duitsland.Dit betekende nog langer wachten uiteindelijk bleek dat de printmodule vollegig stuk was naar 3 weken wassen.
zijn er mensen die dit zelfde oprobleem hebben gehad.
AEG mod L55845
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AEG wasmachine
Re: AEG wasmachine
Sinds de overname van AEG door Electrolux, ook eigenaar van Zanussi, Zanker, Marijnen en nog vele andere hebben ze nu dus
zowel Duitse als Italiaanse machines dus weet je niet wat je kreeg.
Ook de service is hierdoor lastiger want niet iedereen heeft voldoende ervaring en soms bestellen ze onderdelen die makkelijk reset baar waren.
Daarom liever een echt merk als Bosch, Siemens, Miele of Samsung want die laatste is goedkoper en redelijk in levensduur.
zowel Duitse als Italiaanse machines dus weet je niet wat je kreeg.
Ook de service is hierdoor lastiger want niet iedereen heeft voldoende ervaring en soms bestellen ze onderdelen die makkelijk reset baar waren.
Daarom liever een echt merk als Bosch, Siemens, Miele of Samsung want die laatste is goedkoper en redelijk in levensduur.
Re: AEG wasmachine
Wij hebben 4 maand geleden een AEG wasmachine gekocht.En 2 weken geleden(op maandag) een flinke lekkage gehad,al het water liep onder 't wasmachine uit.Donderdag kwam er een monteur,die vond een bout die rond die vanuit de fabriek al niet goed had gezeten en die heeft zo'n beetje alles binnen in het machien kapot geslagen.Dus er moeten veel onderdelen besteld worden.Omdat het een fabrieksfout is,vroeg ik of ik geen nieuwe wasmachine kon krijgen i.p.v. allemaal nieuwe onderdelen.Maar nee dat kon niet.We zijn nu 2 weken verder en de onderdelen waren nu pas allemaal binnen,maar ze kunnen volgende week Woensdag pas komen voor reparatie,kon echt niet eerder.Dus dan zit ik al bijna 3 weken zonder wasmachine.En dan mag ik nog hopen dat hij dan inderdaad goed word gemaakt...want er moeten heel veel dingen vervangen worden,omdat die bout door het hele machien van alles kapot geslagen heeft.Wat ik niet begrijp,is als een machine van net 4 maand oud door een fabrieksfout zodanig vernielt word,dat je dan geen recht hebt op een nieuw wasmachine.Voor mij dus nooit meer naar BCC*zaak waar we deze gekocht hebben,die het ook laten af weten*En al helemaal nooit meer iets van AEG.De service is beneden alle peil.3 weken zonder wasmachine en een oplossing ho maar.