LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Als je geen gaatjes in je kleren wilt , koop geen BEKO
Als je geen gaatjes in je kleren wilt , koop geen BEKO
Steeds meer kleren met gaatjes . Dat verwacht je natuurlijk niet van een nieuwe wasmachine
Na meer dan 1 jaar gebruiken hebben wij pas ontdekt dat onze verraderlijke wasmachine van Beko de verantwoordelijke was . Contact gehad via mediamarkt met service!! van beko . na inspectie kunnen ze niets vinden maar wilden ze toch omruilen . Maar nee niets is minder waar. na aantal weken weer contact gehad met de mediamarkt ,volgens hun had monteur doorgegeven dat machine perfect ! werkt . Nu zitten wij met een monster die ons kleren kapotmaakt als hij zien in heeft . ik ga nu uitzoeken of ik juridisch iets kan doen. Als Je met je zuurverdiende centen geen hoop ellende en koppijn wilt meemaken , KOOP ZEKER GEEN BEKO .
Type wasmachine Beko WMB71432B .
Na meer dan 1 jaar gebruiken hebben wij pas ontdekt dat onze verraderlijke wasmachine van Beko de verantwoordelijke was . Contact gehad via mediamarkt met service!! van beko . na inspectie kunnen ze niets vinden maar wilden ze toch omruilen . Maar nee niets is minder waar. na aantal weken weer contact gehad met de mediamarkt ,volgens hun had monteur doorgegeven dat machine perfect ! werkt . Nu zitten wij met een monster die ons kleren kapotmaakt als hij zien in heeft . ik ga nu uitzoeken of ik juridisch iets kan doen. Als Je met je zuurverdiende centen geen hoop ellende en koppijn wilt meemaken , KOOP ZEKER GEEN BEKO .
Re: Als je geen gaatjes in je kleren wilt , koop geen BEKO
Gaatjes kunnen ook ontstaan door ritssluitingen, bh-sluitingen of zelfs een riem.kernel14 schreef: Steeds meer kleren met gaatjes . Dat verwacht je natuurlijk niet van een nieuwe wasmachine
Broeken met ritssluitingen: rits dicht en binnenstebuiten wassen. BH's e.d. in een speciale waszakje of wasbol.
Nooit problemen gehad.
Dat dachten wij eerst ook dus.Daarom is het ook zolang geduurd om erachter te komen . Nu weet ik 100% zeker dat iets met de wasmachine niet klopt .
Hebben jullie dan scherpe kanten in de trommel gevoeld of opgemerkt?kernel14 schreef:Dat dachten wij eerst ook dus.Daarom is het ook zolang geduurd om erachter te komen . Nu weet ik 100% zeker dat iets met de wasmachine niet klopt .
Voel desnoods even met een sok/panty/pluisdoekje in de trommel of er iets blijft 'haken'?eleven schreef:Hebben jullie dan scherpe kanten in de trommel gevoeld of opgemerkt?kernel14 schreef:Dat dachten wij eerst ook dus.Daarom is het ook zolang geduurd om erachter te komen . Nu weet ik 100% zeker dat iets met de wasmachine niet klopt .
Ligt niet aan merk wasmachine. Internet staat er vol mee: http://www.omroepwest.nl/nieuws/08-08-2 ... ts-vandaan
Dit is maar een link, als je wilt kan je wel een uurtje zoet zijn via Google.
Dit is maar een link, als je wilt kan je wel een uurtje zoet zijn via Google.
Daarvoor hebben wij 15 jaar miele wasmachine gehad. Het gebeurt wel eens dat je vooral op je oude kleren gaatjes krijgt. Maar sinds wij deze Beko wasmachine gebruiken is het vaak raak met de gaatjes.Ook op nieuwe kleren !! dat is wel erg toevallig vind je niet ?
Nou ja, wilde alleen maar zeggen dat mijn schoondochter pas (half jaartje) weer een nieuwe Miele heeft en hetzelfde probleem. Misschien ook door de manier waarop het materiaal is "gebreid". Zelf nooit enig probleem gehad, veel mensen dus kennelijk wel.kernel14 schreef:Daarvoor hebben wij 15 jaar miele wasmachine gehad. Het gebeurt wel eens dat je vooral op je oude kleren gaatjes krijgt. Maar sinds wij deze Beko wasmachine gebruiken is het vaak raak met de gaatjes.Ook op nieuwe kleren !! dat is wel erg toevallig vind je niet ?