LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @home verdient lekker aan storingen!

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Gast

@home verdient lekker aan storingen!

Ongelezen bericht door Gast »

Vorige week was er een storing bij at home waardoor internetten niet mogelijk was. Na een aantal dagen (zaterdag)stond in de krant dat de meeste stortingen verholpen waren. Op die zaterdag kon ik geen verbinding meer maken. Ik heb naar de storingsdienst van at home geprobeerd te bellen, maar een telefoonstem heeft mij wel 20 minuten verteld dat ik <een ogenblikje geduld> moest hebben! Die zondag heb ik weer gebeld naar hun en nu heb ik volgehouden en inderdaad; na een half uur kreeg ik iemand aan de lijn. Men vond het allemaal erg vervelend en de storing zou diezelfde avond verholpen zijn!
Afijn...de dag erop wéér geen verbinding mogelijk met internet en daarom maar wéér gebeld en ná een 25 minuten vertelde een allervriendelijkst persoon dat er hard gewerkt werd om alle storingen te verhelpen.

Kortom...ik heb ongeveer één uur een duur "betaal"nummer moeten bellen om een storing van hun te laten verhelpen!

Mijn klacht is niet dat ik geen verbinding kon krijgen met het internet, dit kan voorkomen, maar dat zij mij tot drie maal toe rond een kwartier/ half uur <aan het lijntje> houden en nota bene mij ook nog voor die kosten op laat draaien.
Is daar nu niets tegen te doen????????

Gast

Re: @home verdient lekker aan storingen!

Ja, gewoon vragen of ze terug willen bellen.

Gast

Altijd een "ticket"nummer vragen aan de helpdesk, je kunt daarne je geld terug krijgen.Staat ook op de site.Heb alles keurig terugbetaald gekregen

Chrisje1

Ongelezen bericht door Chrisje1 »

Leuk met die 0900 nummers...!,

Als de helpdesk van zo'n bedrijf een zootje is , wordt er bij helpdesk veel meer verdiend!, dus ze zorgen ervoor dat de administratie niet verzorgt is, ( op enkele bedrijven na )

De klant wil internet, en als er wat mee is, betaal maar!,

Zulke praktijken hadden eigenlijk nooit mogen bestaan!,

Die *** 0900 nummers zijn gemaakt voor ' een betere dienstverlening voor de klant ',

De praktijk, gewoon ordinaire zakkenvullerij, en een 'drempel opwerpen' zodat de klant minder snel belt,

Je wordt bij zulke helpdesk over het algemeen belazerd waar je bij staat!,

Als daar een fout wordt gemaakt, moet je die fout accepteren,

of je betaalt via 0900 geld om informatie te krijgen!,

een kromme beweging.

Gast

Je kunt ook in het oog houden. Als je meer dan 10 minuten in de wachtrij staat als Internet het niet doen. dan kun je er eigenlijk al op aan dat meer mensen dit hebben.

BERTELS

Ongelezen bericht door BERTELS »

HEB ZELF EEN STORING VAN 3 WEKEN GEHAD BIJ @HOME, KREEG WEL EEN MEDEWERKEN AAN DE TELEFOON DIE DE WAARHEID VERTELDE: "IK MAG HET NIET ZEGGEN, MAAR ZE HEBBEN HIER SCHIJT AAN DE KLANTEN !"

DAS DAN NOG EERLIJK.....

Gesloten