LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Babyfoon van Philips

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Vincent

Babyfoon van Philips

Ongelezen bericht door Vincent »

Zijn er hier nog meer mensen die hele verhalen van mensen uit de omgeving kan horen.
Ik hier de hele dag andere mensen op mijn babyfoon.
Kan je hiermee terug gaan naar de winkelier?????

aurora

Re: Babyfoon van Philips

Ongelezen bericht door aurora »

Dat ligt hem aan het feit dat je een analoog apparaat heb, deze storen meer. Kies dan voor een digitale, maar dan heb je wel minder bereik :!: :?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

het blijft een zender en ja, die kunnen op elkaars frequentie zitten.
maar als je hun hoort, horen ze jou ook.
dit is niet leuk, maar je kan het wel leuk maken.
doe maar 's een baby naar en luister wat er gebeurt hahahahaha
hoor je ze de trap op rennen en hun kind ligt gewoon te pitten :D
bij ons in de buurt trappen ze er elke keer in. :lol:

monique28

Ongelezen bericht door monique28 »

ik heb de digitale versie van Philips en nooit problemen met geluiden van anderen erop. Wel is het zo dat anderen ons kunnen horen op hun anologe apparaat. Dus oppassen met wat je zegt!!!!

diana

Ongelezen bericht door diana »

wij hebben ook zoon geweldige babyfoon storen dat hij doet pffffff de buren konden ons gesprek lekker volgen. denk je ook prive te zijn zeg wat een k***n ding!!!!!! :lol:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ja mensen, een babyfoon is niks meer en niks minder dan een zender met laag vermogen.
Je weet vantevoren dat je een zender koopt.

Tegenwoordig verkopen ze ook dect-telefoons met een babyfoon functie, misschien een idee...

vanrooij

Ongelezen bericht door vanrooij »

Ik heb die hele dure digitale babyfoon van Philips. Als hij werkt is het een prima ding. Absoluut geen storing en kraakheldere ontvangst. Wat wel een beetje jammer is, is dat ik nu al aan mijn vierde exemplaar bezig ben. Overigens ben ik gewend van Philips producten dat ze snel kapot gaan en dat je moet zeuren voor een beetje service. Teleurgesteld ben ik dus allerminst.

dens

Ongelezen bericht door dens »

Ook wij hebbe de DECT (digitale) van Philips. Duur ding maar werkt wel perfect......zolang die het doet. Wij zijn aan de tweede bezig. Werd overigens zonder discussie omgeruild toen 't niet meer werkte. Blijkbaar gebeurt dat regelmatiger. Bij Modern Electronics hadden ze een lijst. Staat ie daarop dan ruilen ze om. Staat ie er niet op moeten ze 'm opsturen en zit je dus weken zonder. Goede service dus van Modern, ze kunnen tenslotte ook standaard alles opsturen.

Tip

Ongelezen bericht door Tip »

Tip: koop een kleine wekker die tik-geluiden maakt en zet deze bij de babyfoon. Door het continu tikken (elke seconde) blijft het kanaal open staan en komen er geen andere baby's/gesprekken doorheen simpleweg omdat het kanaal is geblokkeerd. En de baby zal er niet van wakker liggen door het regelmatige getik.

Gesloten