LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bauknecht inbouwkoelkast van 19 jaar oud

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
koele

bauknecht inbouwkoelkast van 19 jaar oud

Ongelezen bericht door koele »

Onze Bauknecht koelkast is al 19 jaar oud en doet het nog steeds perfect! Helaas zijn er twee flessenhouderbakken (?) voor in de deur gesneuveld, misschien plasticmoeheid?? Groot was mijn verbazing dat ze nog te bestellen waren,maar nog groter was mijn verbazing toen ik ze op kon halen en de prijs hoorde: 66 Euro!! Ik vroeg nog of de komma verkeerd stond, waarna de verkoper naar achter ging en terug kwam met de mededeling dat ik ze voor 50 Euro mee kon nemen. Ik zei tegen hem dat de flessen liggend ook wel koud bleven, en dat ik ze dus niet hoefde.

inxsnl

Re: bauknecht inbouwkoelkast van 19 jaar oud

Ongelezen bericht door inxsnl »

Jammer dat er geen type nr vermeld wordt of het service nr.
Dan kan ik nazien of de prijs klopt .

ricardo1

Re: bauknecht inbouwkoelkast van 19 jaar oud

Ongelezen bericht door ricardo1 »

Ergens wel een beetje raar van u om iets te bestellen en het dan niet af te nemen. U had natuurlijk ook vooraf naar de prijs kunnen vragen. Die winkelier blijft nu met de bestelde waar zitten. Nou geef ik toe dat 66 euro belachelijk veel geld is voor een stukje plastic....

Gesloten