LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bauknecht WA 8988

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Debets

Bauknecht WA 8988

Ongelezen bericht door Debets »

Enige tijd geleden zag ik de uitzending over de diverse klachten m.b.t. Bauknecht wasmachines. Zelf heb ik nu 4 jaar een bauknecht WA 8988, waar al 3x een monteur voor is geweest. Reeds 3 maal zijn er kapotte kledingstukken uit de wasmachine gekomen. 2 x sokken en 1 x een t-shirt. De monteur adviseerde mij om een zakje te kopen om de kleine sokken in te doen. Dit heb ik ook gedaan, maar het t-shirt bleef voor mij een raadsel.

Gast

Re: Bauknecht WA 8988

Ongelezen bericht door Gast »

Bel 076-5306400 komen ze het kostenloos repareren

marisa nascimento

Ongelezen bericht door marisa nascimento »

ik heb een bauknecht wasmachine die is ongeveer 4 jaar oud en die is all een aantal keren gerepareerd. het bleek dat kledingstukken bleven tussen de deur en de rubber ding zitten. Ik heb verschillende malen (vaak) gaten in onze kleding gehad.Andere keer is de rukker helemaal stuk gegaan. Ik heb zoveel ellende van gehad dat de ding zit beneden in de schuur. mijn schoonmoeder had ook een bauknecht(1 jaar oud)
en de motor gaf al op maar gelukkig had ze nog garantie.Ik hoorde ook dat familie leden problemen met de bauknecht wasmachines had gehad. De wasmachine kost mij in die tijd +_ 1400 guldens. Plus al de reparaties die ik moest betalen. IK VOEL MIJ OPGELICHT!!!
Sorry voor mij nederlands. Jullie kunnen mij ook bellen als dat noodzakelijk is. Kunnen wij nog iets doen???

marisa

ben hoogerheyde

Ongelezen bericht door ben hoogerheyde »

Ik heb een Bauknecht wasmachine type WA 8788 W. Deze trekt willekeurig de kleding stuk. In juni 2003 is de manchet vervangen. Het probleem is een half jaar weggeweest en nu weer terug. Is er een mogelijkheid om dit euvel definitief op te lossen?
Graag een reactie en wat zijn de ervaringen van anderen met Bauknecht om dit probleem uit de wereld te helpen? Is een nieuwe wasmachine iets?

heb ik dat

Ongelezen bericht door heb ik dat »

Ik kan jullie maar 1 advies geven. Ga naar een speciaalzaak bij jullie in de buurt en die geven dan meestal een eerlijk advies en die weten ook van hoe en de rand. Ik heb ook problemen met een bauknecht gehad, maar na advies heb ik een bosch gekocht en het klinkt stom maar me was is schoner en niet meer stuk

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

ik heb sinds 2002 een bauknecht wae 8978.
ben er helemaal niet tevreden mee.
een half jaar na aankoop ging er een electronisch onderdeel kapot.
toen werd het wel onder garantie vervangen.
een paar maanden later kreeg ik gaten in m'n kleding.
ik dacht toen dat ik zelf iets verkeerd had gedaan.
steeds vaker kreeg ik gaten in mijn kleren en af en toe verdween er ook een sok of ondergoed,wat ik meestal terug kon vinden in het waterafvoerbakje.daarna kon je gaan dweilen omdat het op een ongemakkelijke plaats zit.
de wasmachine gaf dan ook allemaal codes aan en ging knipperen.

nu ging ik onlangs een was draaien en had het zelfde probleem.
nu maar liefst 2 sokken in afvoerbak.
ben gaan kijken op internet en kwam bij tros-radar.
blijkbaar een bekend probleem.

nu is mijn vraag:als ik een monteur laat komen wordt het dan nog wel vergoed als het aan het manchet ligt?

tassie73

Ongelezen bericht door tassie73 »

Ik ben er sinds vorige maand achter gekomen dat ik niet de enige ben met problemen met mijn bauknecht wasmachine. Gaatjes in kleding, sokken en onderbroeken verdwijnen in het wasmachine en komen later tevoorschijn via het filter. Ik heb via via gehoord dat dit besproken was bij tros radar en dat er een gratis monteur langs komt om het probleem te bekijken. Nou ik de bauknecht gebeld maar niks gratis monteur actie van tros radar geld niet meer krijg je te horen en eventuele kosten voor een monteur eur 99,- exclusief BTW en eventuele reparatiekosten komen er ook nog bij. Moet ik nu wel of niet een monteur laten komen want voor dat geld heb ik al bijna een nieuwe wasmachine. Mijn volgende wasmachine wordt in ieder geval geen bauknecht meer.

Gesloten