LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bauknecht wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Bauknecht wasmachine

Ongelezen bericht door Gast »

Tsja, Bauknecht weet wat vrouwen wensen

RD

Ongelezen bericht door RD »

Bij Handyman (www.handyman.nl) kunnen ze je ook vaak goed helpen aan onderdelen de meeste onderdelen hebben ze wel op voorraad. Aangezien alleen greepjes,pompjes etc kapot gaan kunnen ze dit vaak allemaal op vooraad nemen. Europart is wel dealer van, maar ik ben bij beide (Handy Schiedam en Europart Krimpen) zeer goed geholpen. De verkopers zien niets anders dan problemen met de merken van tegenwoordig en weten dan ook vaak al wat het euvel is en hoeveel het onderdeel kost.(levertijd) Prijzen zijn vaak niet in verhouding met een compleet apparaat, maar is aanzienlijk goedkoper dan een nieuw. Whirlpool maakt het niet of je voor 21euro een plastic knopje koopt of voor 400 euro een nieuwe Bauknecht koopt, dat geld eindigd toch op de zelfde bankrekening. Overigens zijn van alle merken tot wel 30jaar terug onderdelen na te leveren.

Groeten Richard

benboor

Ongelezen bericht door benboor »

op 22-5-2001 nieuwe wasmachine aan geschaft van het begin al problemen met de bauknecht ,nieuw prijs 2001 1350,-gulden.
de machine maakt zeer veel lawaai bij het centrifugeren ,het lijkt wel of er een straaljager op stijgt, er is al tien keer een monteur van bauknecht langs geweest,schok brekers zijn al vervangen,print plaat vervangen ivm dat de was verzachter als eerste weg spoelde ,bouten en moeren worden door de monteurs steeds vast gedraait ,in de was kwamen steeds zwarte vegen ,de monteur zij u wast niet goed u moet een keer in de week een was draaien op 90 graden en u wasmachine een keer in de maand met wasmachine reiniger door spoelen.
op dit moment loop regelmatig de tromel aan een schurend geluid.
de monteur heef de tromel iets gekantelt. ik heb een brief geschreven naar bauknecht over de problemen van de wasmachine ,het antwoord van bauknecht was dat de wasmachine technisch in orde is en dat het lawaai van de machine te maken heeft met de ruimte waar de machine staat. bij mij staat de machine in de badkamer en dat zou door de stenen vloer en tegel wanden het lawaai over brengen.
bauknecht doet er niets meer aan ik mag alleen nog maar bellen als de machine het echt niet meer doet ,ik wordt er moedeloos van ,slechte zaak van bauknecht ,wat kan ik nog doen geef mij een goede raad,ik zie het niet meer zitten ben.[/b]

benboor

Ongelezen bericht door benboor »

op 22-5-2001 nieuwe wasmachine aan geschaft van het begin al problemen met de bauknecht ,nieuw prijs 2001 1350,-gulden.
de machine maakt zeer veel lawaai bij het centrifugeren ,het lijkt wel of er een straaljager op stijgt, er is al tien keer een monteur van bauknecht langs geweest,schok brekers zijn al vervangen,print plaat vervangen ivm dat de was verzachter als eerste weg spoelde ,bouten en moeren worden door de monteurs steeds vast gedraait ,in de was kwamen steeds zwarte vegen ,de monteur zij u wast niet goed u moet een keer in de week een was draaien op 90 graden en u wasmachine een keer in de maand met wasmachine reiniger door spoelen.
op dit moment loop regelmatig de tromel aan een schurend geluid.
de monteur heef de tromel iets gekantelt. ik heb een brief geschreven naar bauknecht over de problemen van de wasmachine ,het antwoord van bauknecht was dat de wasmachine technisch in orde is en dat het lawaai van de machine te maken heeft met de ruimte waar de machine staat. bij mij staat de machine in de badkamer en dat zou door de stenen vloer en tegel wanden het lawaai over brengen.
bauknecht doet er niets meer aan ik mag alleen nog maar bellen als de machine het echt niet meer doet ,ik wordt er moedeloos van ,slechte zaak van bauknecht ,wat kan ik nog doen geef mij een goede raad,ik zie het niet meer zitten ben.[/b]

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Heb zelf ook problemen met de
service van Bauknecht (Wirlpool)
gewoon waardeloos.Is dat ik zelf een
beetje verstand van die machines heb
anders waren we al een vermogen aan rep.
kwijt geweest.
Advies aan u is probeer eens die dempers
dikke rubberen voetstukken 4 stuks 6 euro
bij de bouwmarkten.

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Hallo allemaal.
Bot heeft het over trillingdemepers kan een uitkomst zijn.
wat veel gebeurt is overladen houd hier dus rekening mee.
Er zijn op dit moment geen slechte machines.
alleen gehaaste gebruikers.

bot321

nou tim je poema is weg hoor zoals ik
al voorspelde.

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Is joe waarzegger.bot
Ik ging er ook al vanuit maar de tros gaat hier niet vrij uit .
Het kost de gemeenschap gigantisch veel geld.
Denk aan de luchtmacht die ingezet is enz .

Jammer dat de tros dit niet begrijpt .

Tata Tim

Rvdp

Ongelezen bericht door Rvdp »

Bauknecht en Whirlpool zijn erg slechte machines. De types van 10 jr geleden niet, die waren nog degelijk.
In onze electro winkel verkopen wij deze merken ook al een aantal jaar niet meer.

fremzz

Ongelezen bericht door fremzz »

Een en al ellende met die bauknecht, ik heb er geen goed woord over!
Idd een hoop sokken en ondergoed spoorloos verdwenen en broeken,truien enz gaten en scheuren erin.
Het "ding" is nog geen 3 jaar oud!!
Om te huilen, er komt hier in huis nooit meer iets van bauknecht en ik zal iedereen die ik ken er ook van weerhouden!
Amateuristisch in elkaar geflanste rommel is het

jari1

Ongelezen bericht door jari1 »

:o jaar ellende. De WA Symphony 1602 kwam destijds als beste uit de consumententest, wat voor ons reden was om hem te kopen (900 euro). Over het apparaat zelf waren we tevreden, mooi stil en fijne mogelijkheden.
Inmiddels hebben we er alleen al voor 700 euro reparaties aan gehad, grote printplaat, kleine printplaat, motor, printplaat.
De eerste reparatie werd nog buiten garantie maar met korting onder coulance door Whirlpool gedaan voor 215 euro. Nadien hebben we de locale reparateur gesponsord. Nu gaf hij weer storing en aldus de monteur was er weer een printplaat stuk, kosten 200 euro. Dat was de druppel: dan maar een nieuwe.

Zijn advies was een siemens WM 14E491, voor 659 euro, maar mijn vriendin heeft ondertussen haar oog laten vallen op een Ariston AQXL145 (omdat ze het design zo mooi vindt.....) Doen we daar verstandig aan?
Ik heb van het merk nog nooit gehoord en 500 euro lijkt me nog aardig aan de prijs als je voor 160 euro meer een bekend merk als Siemens kunt kopen.
We hebben een gezin met drie kleine kinderen, dus redelijk wat was. Wat mij betreft hoeven er niet teveel snufjes op te zitten als dat leidt tot meer storingsgevoeligheid. Wel moet ie flink kunnen centrifugeren, want een droger hebben we niet.
Wie heeft goed advies, want we willen wel weer een aantal jaar probleemloos vooruit kunnen

bot321

Zie andere topic.

Gesloten