LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BCC slechte ervaring
BCC slechte ervaring
Op 12 november kocht ik in de BCC winkel een Magnetron voor 80 euro. Niet voor mezelf maar om kado te geven. De magnetron was niet op voorraad maar zou binnen 3 dagen op voorraad zijn. Dat was voor mij prima, de magnetron moest uiterlijk 16 november afgeleverd worden. Ik vroeg BCC naar de mogelijkheid om de magnetron naar het kado adres te laten versturen. Geen probleem. Op de verkoopbon vermeldde de verkoper dat het om een kado ging. Ik betaalde de magnetron en kreeg de faktuur mee. Ik verliet de winkel en al voor dat ik thuis was kreeg ik van de persoon waar het kado voor bestemd was, een smsje dat ze een faktuur in haar email box had gekregen van de magnetron! Waren ze nou gek geworden daar bij BCC. Gisteren ontving ik bericht dat de magnetron nog steeds niet bezorgd was en ik ging bellen, 10ct per minuut, 15 minuten aan de telefoon. De service medewerker was het met mij eens dat het niet goed was gegaan en bood aan om een andere magnetron uit te zoeken omdat het uitgekozen model voorlopig niet geleverd zou worden. Mocht deze een paar euro duurder uitvallen, dan waren de kosten ter compensatie voor BCC. Hij zou ter bevestiging terugbellen. U raadt het al, er belde niemand. Vandaag nog maar eens gebeld. na 10 minuten in de wacht en 20 minuten in gesprek ( met tussen pauzes muziek) met een medewerkster, was het eindresultaat dat mijn geld met 10 dagen op mijn rekening wordt gestort, dat telefoonkosten die ik heb gemaakt omdat BCC fouten maakt, teruggevraagd kunnen worden per brief aan het hoofdkantoor ( geen garantie dat ik ze ook terugkrijg). En van compensatie was absoluut geen sprake. "ze " had alles voor me gedaan wat mogelijk was, aldus de dame aan de telefoon.
Resultaat: Geen magnetron, hoge belkosten, Van 12 november tot 30 november heeft BCC mijn geld zonder vergoeding of compensatie en ik kan pas in december een andere magnetron als kado gaan kopen.
BCC heeft niet alleen de laagste prijs garantie maar zeer zeker ook de laagste SERVICE garantie.
Wat een teleurstelling. Nooit meer naar BCC
Re: BCC slechte ervaring
Als je zekerheid wilde alleen een apparaat in voorraad kopen...
Dus je eigen schuld want het is geen garantie maar vermoedelijke levertijd...
Dus je eigen schuld want het is geen garantie maar vermoedelijke levertijd...
-
Graag ontvangen wij een korte klachtomschrijving samen met uw postcode/huisnummer /naam, op [email protected]. Dan nemen wij uw klacht in behandeling.
Lijkte me een typisch gevalletje waar gehakt worden vallen spaanders. BCC lost het netjes op door geld terug te storten en die luttele euro's belkosten kan me haast niet voorstellen dat ze daar echt moeilijk over gaan doen. Vermoed dus dat het allemaal wel in orde zal komen.
Dit is een gevalletje MOSTERD... Het probleem is al weg, alhoewel, blinde webcaremedewerkers kunnen ook het probleem zijn...BCC Webcare schreef:Graag ontvangen wij een korte klachtomschrijving samen met uw postcode/huisnummer /naam, op [email protected]. Dan nemen wij uw klacht in behandeling.
-
Is wat hier staat niet kort genoeg dan?BCC Webcare schreef:Graag ontvangen wij een korte klachtomschrijving