Ik heb begin februari mijn klacht over mijn breedbeeld televisie van Philips voorgelegd bij BCC Zoetermeer(daar gekocht) en bij Philips. Sinds Jan.2004 is mijn kleurenkanon stuk (rode strepen door het beeld) hoorde toen van jullie en later bij Kassa de problemen van de grootbeeldtelevisies van Philips, en heb vervolgs jullie standaardbrief gebruikt. De BREEDBEELD TV is 4 1/2 jaar oud. Nu heb ik van BCC een kaart gekeregen ter reperatie maar moet dat zelf betalen (onderhoudscontract van 3 jaar) kan ik de rekening naar Philips sturen zo ja welke afdeling en hoe duur is een kleurenkanon?
Ben nog niet benaderd door Philips dusvorige week een tweede brief gestuurd zonder dat ik toen iets van BCC wist. Tegenwoordig dekt iedere winkeliers zich al voorbaat in zodat de klant de dupe is ik heb destijds F. 75,= gulden betaald voor de service en bij evt. camaliteiten en dat vind ik toch een vervelende manier van verkopen.
Ik wacht met spanning op jullie reactie;
Groetjes Ellen Hogeslag
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] beeldbreed televisie
Re: beeldbreed televisie
Geachte lezer
in uw geval is het moeilijk verhaal te halen
ten eerste is de tv ruim 4 jaar oud te tweede moet de beeldbuis vervangen worden want daar zit het kleuren kanon in dit is een uiterst kostbare reparatie.aangezien niemand de economische levensduur van de huidige bb tv`s kenbaar durft te maken heeft u dus een probleem zelf denk ik max 8 jaar ligt aan het merk en bv de contrast instelling heeft u deze altijd te hoog gehad boven de 50% dan heeft u zelf de levensduur verkort. zelfs de meeste verkopers weten dit niet dus als er iemand valt aan te spreken dan is het de verkoper die had u beter kunnen voorlichten . en de fabrikant die had het in z`n gebruikershandleiding moeten opnemen. succes vrgr Tim
in uw geval is het moeilijk verhaal te halen
ten eerste is de tv ruim 4 jaar oud te tweede moet de beeldbuis vervangen worden want daar zit het kleuren kanon in dit is een uiterst kostbare reparatie.aangezien niemand de economische levensduur van de huidige bb tv`s kenbaar durft te maken heeft u dus een probleem zelf denk ik max 8 jaar ligt aan het merk en bv de contrast instelling heeft u deze altijd te hoog gehad boven de 50% dan heeft u zelf de levensduur verkort. zelfs de meeste verkopers weten dit niet dus als er iemand valt aan te spreken dan is het de verkoper die had u beter kunnen voorlichten . en de fabrikant die had het in z`n gebruikershandleiding moeten opnemen. succes vrgr Tim
Re: beeldbreed televisie
Hoi Ellen,
BCC aanschrijven dat ze jou een ondeugdelijk product hebben verkocht.
Je kunt ze de kans geven om de tv te repareren,en dan moet jij 40% van de reparatie kosten betalen en zij de andere 60%.
Dit moet je niet vragen maar EISEN,ze zijn dit nl wetttelijk verplicht.
Ik heb zo`n zelfde probleem gehad met een tv van 4.5 jaar oud.Eerst Philips een brief geschreven die heeft mij een gedeelte terug betaalt van de reparatie kosten,en de andere helft van Modern geeist.
Ook zij zijn mij netjes tegemoet gekomen.
Alleen het probleem bleef bij mij bestaan,de beeldbuis begon na de reparatie ook rode strepen te vertonen.
Hierop heb ik een nieuwe televisie geeist.
Hier ging Modern niet op in.
ik heb modern de kans gegeven het probleem netjes op te lossen .
Zij zijn hier niet in meegegaan,en heb de geschillencommissie ingeschakeld.
Nu heeft Modern mij een soortgelijke nieuwe Televisie moeten leveren voor 245 euro,en moesten de kosten betalen die ik had gemaakt om de geschillencommissie voor te laten zitten,en ik moest de oude tv inleveren.
Zo zie je maar, je kunt als consument wel je recht halen,alleen via de geschillencommissie.
groet Paco
BCC aanschrijven dat ze jou een ondeugdelijk product hebben verkocht.
Je kunt ze de kans geven om de tv te repareren,en dan moet jij 40% van de reparatie kosten betalen en zij de andere 60%.
Dit moet je niet vragen maar EISEN,ze zijn dit nl wetttelijk verplicht.
Ik heb zo`n zelfde probleem gehad met een tv van 4.5 jaar oud.Eerst Philips een brief geschreven die heeft mij een gedeelte terug betaalt van de reparatie kosten,en de andere helft van Modern geeist.
Ook zij zijn mij netjes tegemoet gekomen.
Alleen het probleem bleef bij mij bestaan,de beeldbuis begon na de reparatie ook rode strepen te vertonen.
Hierop heb ik een nieuwe televisie geeist.
Hier ging Modern niet op in.
ik heb modern de kans gegeven het probleem netjes op te lossen .
Zij zijn hier niet in meegegaan,en heb de geschillencommissie ingeschakeld.
Nu heeft Modern mij een soortgelijke nieuwe Televisie moeten leveren voor 245 euro,en moesten de kosten betalen die ik had gemaakt om de geschillencommissie voor te laten zitten,en ik moest de oude tv inleveren.
Zo zie je maar, je kunt als consument wel je recht halen,alleen via de geschillencommissie.
groet Paco