LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bosch gustino ( senseo) kan ook thee zetten??

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
melisjuh

bosch gustino ( senseo) kan ook thee zetten??

Ongelezen bericht door melisjuh »

weet er al iemand of er ook een apart houder is voor de gustino om met de gustino thee te zetten?

kwilde de senseo houder bij eht thee kopen maar kwam er later achter dat die niet past in de gustino!

khoop dat er binnenkort ook een houder voor de gustino is!

Chima

Re: bosch gustino ( senseo) kan ook thee zetten??

Ongelezen bericht door Chima »

wilde de senseo houder bij eht thee kopen maar kwam er later achter dat die niet past in de gustino!
Dat lijkt me logisch dat de onderdelen niet onderling uitwisselbaar zijn.
Bosch zal hier zelf iets voor op de markt moeten brengen als ze dat willen.

En dan kunnen ze later dit jaar weer aan de bak want dan komt er weer wat nieuws uit voor de senseo.......:)

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik kreeg de houder voor de senseo kado, plus een zakje tea-pads erbij.

Na enkele keren thee te hebben gemaakt met de senseo, zeg ik: weggegooid geld.

Dat zal ook voor de gustino gelden, vrees ik.

Thee moet trekken, en dat is niet met de senseo of gustino na te bootsen.

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

Zo'n t-pad is echt voor luie mensen.. Sorry dat ik het zeg.. Wat is er mis met een zakje in de thee hangen? Nee het moet uit zo'n apparaat komen.. Voor mij het domste wat uitgevonden is...

Uncle Willy

Ongelezen bericht door Uncle Willy »

Wie is er nu lui, zet toch een lekker ouderwets potje thee.
Losse thee is nog steeds te verkrijgen en dit zijn theeblaadjes en geen kruimels (restjes) wat in een theezakje zit.
Meng een paar smaken en/of merken en maak er wat van, zet het op een lichtje of in een theemuts en laat het even trekken en je proeft weer echte thee.

O ja, neem er wat lekkers bij, groet,
Uncle Willy

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Wij hebben ook deze thee geprobeert van de Senseo,

Het is natuurlijk creatief geprobeerd, thee zetten in een koffiezetapparaat!, :lol:

De praktijk is echter een thee die wel te drinken is, door de kruiden die er aan toegevoegd zijn, gewone thee is, zover ik weet, niet voor de Senseo verkrijgbaar, de thee moet een relatief sterke smaak hebben om de kleine koffie restant, die nog in het apparaat zit te verbloemen,

En ook is een feit dat thee moet trekken, en hierbij komt nog eens dat het water dat over de theepad gespoten wordt, eigenlijk niet heet genoeg is!, thee moet in kokend heet water getrokken worden,

De Senseo zal misschien op 90 graden komen, en het water is daarbij maar even in contact met de thee,

Toch is het hen gelukt om er toch thee mee te zetten met een aanvaardbare smaak,

Prijstechnisch moet je natuurlijk even niet kijken!, want dan is die Senseothee van Pickwick véél te duur!

Wel eerst de Senseo goed laten doorspoelen!, om de koffiesmaak te verwijderen!,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten