LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Braun tandenbostel geld retour acties

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
jasmin

Braun tandenbostel geld retour acties

Ongelezen bericht door jasmin »

:cry: vorig jaar heb ik 2 3D Braun electrische tandenborstels gekocht met een €15 retour actie, eentje bij Blokker en eentje bij de Kijkshop, bijna een jaar later heb ik nog geen 2 x € 15 retour ontvangen, na een telefoongesprek met de firma werd mij doodleuk medegedeeld dat ze niets ontvangen hadden en dat ze niets voor me konden doen, ik heb deze dure tanderborstels aangeschaft omdat die actie er was, zijn er nog meer mensen die hun geld nog niet hebben ontvangen ? ik vind dit oplichterij eerst beloven en achteraf weten ze van niets, overgins heb ik de bonnen afzonderlijk opgestuurd zoals het hoorde, raar toch dat er 2 niet aangekomen zijn, ook heb ik ze verteld dat ik lid was van het Radar testpanel maar daar bleken ze ongevoelig voor te zijn, Radar lezers laten we wat doen aan dit consumentenbedrog,
vr. groet,
Robert
:wink:

Gast

Re: Braun tandenbostel geld retour acties

Ongelezen bericht door Gast »

bij dit soort acties moet je kopietjes bewaren; van de bonnen e.d.
ook is het handig om bij het postkantoor een verzend bevestiging te vragen.

Maar begrijp ik hieruit, dat je pas na 1 jaar aan de bel trekt? Da's ook niet echt slim, meestal staat er een vermoedelijke terug strortings tijd bij, zo niet, bel dan na 1 maand.

menno28
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2004 16:22

Re: Braun tandenbostel geld retour acties

Ongelezen bericht door menno28 »

Een half jaar geleden heb ik samen met twee andere mensen een Braun scheerapparaat gekocht met een 70 Euro retour actie. Alle bonnetjes netjes ingestuurd, maar alle drie nog niets van Braun gehoord. Heel vreemd.

Vriendelijke groet,
Menno

Gesloten