LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cash back Samsung Eco Bubble

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
jantea

cash back Samsung Eco Bubble

Ongelezen bericht door jantea »

Wij hebben op 8 augustus 2014 een Samsung Wasmachine Eco Bubble gekocht. Je kon 50 euro retour ontvangen.
Toen ik naar de website ging stond de machine die wij gekocht hebben er niet bij, maar de retour sticker zat wel op het apparaat.
Wij hebben een kopie van de factuur plus de sticker met de artikelnummers opgestuurd naar Samsung in Delft. Met daarbij een brief met het verzoek de 50 euro op onze rekening te storten. Na een week maar eens gebeld. Toen kreeg ik te horen, dat deze actie alleen via de website kon worden geregeld. Ik kon praten als brugman, zeggen dat ons nummer van de wasmachine er niet bij stond op de website, we krijgen geen 50 euro. Het is schandalig. Je koopt een dure wasmachine, bent blij met 50 euro retour, die je vervolgens niet krijgt. Misschien moet hier maar eens iets aan gedaan worden.

berndv

Re: cash back Samsung Eco Bubble

Ongelezen bericht door berndv »

:|
jantea schreef:Wij hebben op 8 augustus 2014 een Samsung Wasmachine Eco Bubble gekocht. Je kon 50 euro retour ontvangen.
Toen ik naar de website ging stond de machine die wij gekocht hebben er niet bij, maar de retour sticker zat wel op het apparaat.
Wij hebben een kopie van de factuur plus de sticker met de artikelnummers opgestuurd naar Samsung in Delft. Met daarbij een brief met het verzoek de 50 euro op onze rekening te storten. Na een week maar eens gebeld. Toen kreeg ik te horen, dat deze actie alleen via de website kon worden geregeld. Ik kon praten als brugman, zeggen dat ons nummer van de wasmachine er niet bij stond op de website, we krijgen geen 50 euro. Het is schandalig. Je koopt een dure wasmachine, bent blij met 50 euro retour, die je vervolgens niet krijgt. Misschien moet hier maar eens iets aan gedaan worden.
De vraag is wie de sticker op de droger heeft geplakt. Als dat door de verkoper gedaan is, moet u zich daar melden. Als op de website van samsung staat dat het apparaat niet bij de actie hoort, dan is dat de keus van samsung. Misschien hoorde de machine bij een eerdere actie? Samsung cashback acties staan niet heel hoog aangeschreven, gaan vaker dingen mee mis, maar dan is het vaak een uit het buitenland geïmporteerde telefoon ofzo. Ik heb nog niet gehoord van stickers op apparaten waarbij het gehele type niet bij de actie hoort.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

jantea schreef:Wij hebben op 8 augustus 2014 een Samsung Wasmachine Eco Bubble gekocht. Je kon 50 euro retour ontvangen.
Kan je de link eens plaatsen, want ik vind geen recente cash back actie .

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

eleven schreef:
Staat gewoon op de website van samsung:
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/7XAGDDJN8NTPA/

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

berndv schreef:
eleven schreef:
Staat gewoon op de website van samsung:
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/7XAGDDJN8NTPA/
Bedankt, heb ik overheen gelezen. :oops:
Alleen weten we nog niet welk typ TS heeft gekocht.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

En maar niet verder gelezen. Als het gekochte apparaat niet op de web site genoemd staat, dan hoort het niet bij de aktie. Het maakt dan niet uit welke sticker erop geplakt zit.
Samsung Cashback akties gaan via de website. Daar vul je alles in, print het uit, maakt kopieen van de gevraagde barcodes, bonnen enz enz en vervolgens stuur je alles op naar het op de website genoemde adres.

aarie25

Ongelezen bericht door aarie25 »

wij hadden 2 telfoons gekocht en daar zat 2x20 euro cashback op, die hebben wij netjes ontvangen.
nadat wij alles via de site hadden ingevuld en opgestuurd.
toch maar terug naar de winkel en daar eens horen wat hun zeggen, over de sticker

Gesloten