LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] combi :oven /magnatron.grill van Etna

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
datum

combi :oven /magnatron.grill van Etna

Ongelezen bericht door datum »

Ik heb een combinatie oven/magnatron/grill van Etna.
Deze heeft een ronddraaiend plateau, met daaronder een kunststof ring met drie wieltjes. Nu na 2 1/2 jaar is er ineens één wieltje af, en lijk het er afgesmolten.Toen ik Etna om inlichtingen vroeg kreeg ik met een een ordernummer van de bestelling met de vermelding dat dit op €18,85 komt.
Ik heb dit bestelt, want zonder ring werkt de oven niet, maar voor hoelang? zijn er meer mensen met deze klacht?[/b]

olelele

Re: combi :oven /magnatron.grill van Etna

Ongelezen bericht door olelele »

hoezo voor hoelang. Dat onderdeel was toch stuk en daarna doet hij het toch weer

kj

Ongelezen bericht door kj »

ik heb 5 maanden een gascomfoor van etna, die terwijl ik aan het koken was gebarsten is, ik heb gebeld naar de fabriek maar ze willen wel komen maar dan moet ik 59 euro voorrij kosten betalen en ze weten nog noet of ik de glazen afdek plaat vergoed krijg. ondertussen ben ik nog meer kwijt als voor een nieuw gas comfoor, nooit meer iets van ETNA WANT ETNA HEEFT HELE SLECHTE SERVICE KJ

sasja

Ongelezen bericht door sasja »

Tjonge tjonge KJ.......

Als men de garantiebepalingen goed doorleest van het geleverde product, dan ziet men dat bv ETNA GEEN garantie geeft op glas, rubber en kunststof of op defecten veroorzaakt door derden. Constructie/productie-fouten komen in de eerste maand na ingebruikneming naar boven en dus niet naar 5 MAANDEN!! :!:

Dus ik vind het nog helemaal niet zo gek dat ETNA vooraf geen garantie kan geven of dat men de rep. kosteloos uitvoert als zij niet eerst hebben kunnen beoordelen wat de oorzaak is van de schade.......

Wij, als consument moeten eerst beter "leren" lezen(in gebruiksaanw en/of garantiebepalingen), eer men begint te roepen dat er slechte service bestaat!!!!
:roll:

Gesloten