Wij hadden een oven Delonghi MV965FV deze oven is magnetron hetelucht grill stoomoven. Deze oven is van oktober 2012. Vanaf begin kwam oven niet boven 150 graden en gaf een fout. De nederlandse vestiging van Delonghi Group wilde geen garantie verlenen omdat apparaat niet in Nederland verkocht wordt. Ik heb contact gehad met de moeder maatschappij in treviso italie. De nederlandse vestiging wilde toen wel garantie verlenen. Kreeg verzend labels via Postnl om te verzenden naar bedrijf E-Care te Duiven. Dit bedrijf zou de oven repareren. Ik hoorde drie weken niets. Ik heb contact gezocht met Delonghi Nederland en bleek dat de oven door E-Care is aangenomen van Postnl, maar is zoekt geraakt bij E-Care. Apparaat is vanaf juli zoek en ik heb geen gelijkwaardige oven of vergoeding ontvangen. De vergoeding om een oven met magnetron grill lentelucht oven en stoomoven aan te kopen.
De service van Delonghi en E-Care is beneden de maat ook is men niet consumenten vriendelijk. Ook E-care in Duiven laat niets van zich horen. Zij hebben de oven kwijt gemaakt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] delonghi oven voor garantie reparatie zoek geraakt bij e-car
delonghi oven voor garantie reparatie zoek geraakt bij e-car
Laatst gewijzigd door francofp op 07 okt 2013 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: delonghi oven voor garantie reparatie zoek geraakt bij e-car
Nou, dan is er toch geen probleem.francofp schreef: Het lijkt mij normaal!