LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] drama met amerikaanse koelkast van atag
drama met amerikaanse koelkast van atag
mijn Atagijn Atag KA211GUU/A02 amerikaanse koelkast vriest en koelt niet meer na 9jaar.
Atag zegt dat compressor/condensor etc. vervangen moet worden. Dit gaat eventjes € 1200,00 kosten.
Belachelijk veel. Ik vind dat zo'n dure vries/combi veel langer mee moet gaan dan 8 jaar.
Wie heeft ervaring en weet misschien een goedkopere oplossing?
Atag zegt dat compressor/condensor etc. vervangen moet worden. Dit gaat eventjes € 1200,00 kosten.
Belachelijk veel. Ik vind dat zo'n dure vries/combi veel langer mee moet gaan dan 8 jaar.
Laatst gewijzigd door luca1 op 28 jan 2013 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: drama met amerikaanse koelkast van atag
Meent u dit serieus ?mijn Atagijn Atag KA211GUU/A02 amerikaanse koelkast vriest en koelt niet meer na 9jaar.
helaas is waar.in 8 jaar 4 keer gerepareerd(gelukkig extra garantie er bij gekocht)en nu dit.
Van atag geen enkele coulantie. geen geen goede service en belachelijk duur.voorrij kosten 80 euro,elke 10 min. 20 euro ex btw.aleen de klantenservice numer kost 0,80 ct x min.
een ding is wel zeker nooooit meer ATAG .
Van atag geen enkele coulantie. geen geen goede service en belachelijk duur.voorrij kosten 80 euro,elke 10 min. 20 euro ex btw.aleen de klantenservice numer kost 0,80 ct x min.
Denk dat U sjoegel verkeerd begrijpt.Hij/Zij vind het nml raar dat Uluca1 schreef:helaas is waar.in 8 jaar 4 keer gerepareerd(gelukkig extra garantie er bij gekocht)en nu dit.
na 8 jaar gaat klagen.Zijn ze nml.heel goed in dit forum,geen antwoord
geven op de vraag.
Goedkopere oplossing is gewoon een nieuwe kopen.
Is zeker helemaal uit de handel. Kan het door u genoemde typenummer nergens (meer) vinden. Maar voor het reparatiebedrag koopt u toch een gewone koel/vriescombinatie? Of 2 naast elkaar, is ie weer bijna Amerikaans.
Heb me geschoren....
Laatst gewijzigd door tenormin op 27 jan 2013 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
liever een snor als dat er iets niet goed snor bij je zit...
fijn weekend jongens....de groeten...
Alles is netjes weer opgeruimd door de mods, daarvoor hartelijk dank.rozemarijntje schreef:liever een snor als dat er iets niet goed snor bij je zit...
Off Topic: Dat zie ik zojuist; heb daarom mijn snor maar afgeschoren....m.a.w. mijn commentaar ook verwijderd.Alles is netjes weer opgeruimd door de mods, daarvoor hartelijk dank.