Hallo, ik vraag mij af of er meerdere mensen zijn die ontevreden zijn over de service van Hiteker. Ik heb problemen met mijn dvd speler (he-1900) en heb op hun website / forum rondgekeken. Er wordt firmware aangeboden op de website voor bijna alle type spelers, maar niet voor het type dat ik heb. Reden (ben ik achter gekomen door daar het forum te lezen) is dat er meerdere versies firmware voor dit type zijn, en Hiteker wil voorkomen dat mensen de verkeerde downloaden en installeren. Begrijpelijk. Er staan berichten op het forum dat men na een email de firmware toegezonden heeft gekregen.
Nou, ik heb ze inmiddels 2 maal gemailed, maar geen respons. Tussen mijn 2 emails zit ongeveer een maand tijd.
Ik ga morgen maar eens proberen te bellen. Naar een 0900 nummer...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DVD Speler Hiteker HE1900
Re: DVD Speler Hiteker HE1900
Ik heb zo'n hiteker....en vraag me af wat de problemen zijn??
Dan kan ik er rekening mee houden
Dan kan ik er rekening mee houden
Re: DVD Speler Hiteker HE1900
Ik heb ook zo'n rot ding thuis staan. Ook bij mij problemen. De DVD-speler kan alleen nog foto-CD afspelen. Gewone originele DVD's accepteerd hij NIET meer. Ik heb dus ook op hun site gekeken. Ze hebben het over een up-grade. Vraag je deze op, krijg je het rare antwoord, dat je de DVD maar moet opsturen. Kost mij geld. Willen zij niet vergoeden. De up-grade krijg ik ook niet. Ze lichten de mensen volledig verkeerd voor op het website!!!!!