.Niet tevreden Geld terug
Na een paar dagen de stofzuiger te hebben gebruikt was ik niet tevreden over een aantal dingen, zoals: Lastig met trappen, onhandig met hulpstukken, schoonmaken van filter onhandig.
Ik wilde graag gebruik maken van de actie Niet tevreden Geld terug. Bij Expert was men niet op de hoogte en zij zouden contact opnemen met Dyson om te achterhalen wat de bedoeling was. Dyson heeft mij gebeld met de mededeling dat zij geen Actie voeren met Niet tevreden Geld terug, terwijl dit wel blijkt als je de stofzuiger uitpakt.
Ik heb Dyson de coupon/kaart opgestuurd en zij zeggen dat deze kaart 1,5 jaaroud is en dat bij de coupon geen voorwaarden zitten waaraan voldaan moet worden.
Dyson bied ter compensatie een verouderd model DC05 die niet meer geleverd wordt in de winkel maar wel nog bij hun op kantoor staat. Daarbij hebben ze aangegeven dat als ik iemand vind die ook een recent een dyson heeft gekocht met ook zo een kaart erin ik mijn geld terug krijg. DUS als iemand ook een coupon heeft gevonden in de verpakking van de Dyson DC08 met daarop Niet tevreden Geld terug laat mij dit dan weten.
Als iemand ook ander suggesties heeft laat mij het dan weten. Van Dyson mag je niet veel verwachten