Voor de tweede keer heb ik mijn Krups xp2240 espresso / filter apparaat getuurd naar e-care . De eerste keer kreeg ik gewoon een nieuwe na een dag of 10.
Nu staat de status al weer 2 dagen op " PO maken door manager " . Wie weet wat dat wil zeggen ?
De eerste 10 dagen stond de status op " wacht op behandeling tech. dienst " , toen ben ik na een tijdje eens gaan bellen hoe het er mee stond . Een hele aardige mevrouw aan de telefoon : " ik zie het al, hij wacht op behandeling van de technische dienst ." Ja, goede informatie, dat wist ik nog niet! :p
Enfin....dat bracht dus weinig nieuws maar wat is nou " PO maken door manager " ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] E-care : status PO maken door manager
Re: E-care : status PO maken door manager
Bij E-Care -> PO = PrijsOpgave
Bij de snackbar -> Patatje Oorlog
Bij de snackbar -> Patatje Oorlog
Re: E-care : status PO maken door manager
Dank je ! Ja, even niet aan gedacht .
En de prijs opgave van een patatje oorlog ? Popo :d
En de prijs opgave van een patatje oorlog ? Popo :d