LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Een goede, krachtige mixer
-
Een goede, krachtige mixer
Ik zoek.......een goede mixer die voldoende kracht heeft.
Nu heb ik een exemplaar die ooit bij elkaar gespaard is met zegeltjes en waarschijnlijk niet al te veel gekost heeft. Hij doet het best aardig, alleen ben ik een bakgraag en wanneer ik een flinke kom vol cakebeslag probeer te mixen kan ik merken dat mijn huidige apparaat er flink moeite mee heeft.
Hij wordt al snel erg warm en begint een hoop herrie te maken.
Ik kan ook merken dat de snelheid flink terugloopt.
Wat is een goede mixer die een flinke kom deeg of pannenkoekenbeslag aankan?
Voor wie er verstand van heeft en tips wil geven, producten wil noemen, alvast bedankt voor de moeite.
Nu heb ik een exemplaar die ooit bij elkaar gespaard is met zegeltjes en waarschijnlijk niet al te veel gekost heeft. Hij doet het best aardig, alleen ben ik een bakgraag en wanneer ik een flinke kom vol cakebeslag probeer te mixen kan ik merken dat mijn huidige apparaat er flink moeite mee heeft.
Hij wordt al snel erg warm en begint een hoop herrie te maken.
Ik kan ook merken dat de snelheid flink terugloopt.
Wat is een goede mixer die een flinke kom deeg of pannenkoekenbeslag aankan?
Voor wie er verstand van heeft en tips wil geven, producten wil noemen, alvast bedankt voor de moeite.
Re: Een goede, krachtige mixer
kenwood heeft meestal goed spul
wordt veel gebruikt in de hobbybakkerij
zelf ben ik aan het sparen voor een kenwood
wordt veel gebruikt in de hobbybakkerij
zelf ben ik aan het sparen voor een kenwood
Weet niet wat je ervoor wilt uitgeven ? Heb zelf een Kitchenaid en ben er zeer tevreden over.
Als je echt wilt hebben moet je gaan voor Hobart
-
Ach, koop toch gewoon een Bosch: http://www.testberichte.de/a/mixer/maga ... 62382.html
Goed en niet duur: http://www.kieskeurig.nl/handmixer/bosc ... r=asc&gsm=
Goed en niet duur: http://www.kieskeurig.nl/handmixer/bosc ... r=asc&gsm=
Ik heb zelf een keukenmachine van Lidl gekocht voor 69 euro en deze werkt naar volle tevredenheid. Ik maak er regelmatig (cake)beslag, brooddeeg en andere soorten mee. Met de verschillende opzetstukken kun je smoothies maken, maar ook raspen enz enz.
De machine lijkt overigens wel een kopie van de Bosch MUM4830. De handleiding van die machine kun je namelijk zo voor die van Lidl gebruiken. Overigens kost die van Bosch wel minimaal 2 maal zoveel
Volgens mij heeft de Lidl deze versie en een versie met metalen kom regelmatig in de aanbieding. De andere genoemde merken (Kenwood, KitchenAid) zijn inderdaar misschien wel beter, maar de prijzen zijn er dan ook naar.....
De machine lijkt overigens wel een kopie van de Bosch MUM4830. De handleiding van die machine kun je namelijk zo voor die van Lidl gebruiken. Overigens kost die van Bosch wel minimaal 2 maal zoveel
Volgens mij heeft de Lidl deze versie en een versie met metalen kom regelmatig in de aanbieding. De andere genoemde merken (Kenwood, KitchenAid) zijn inderdaar misschien wel beter, maar de prijzen zijn er dan ook naar.....
-
Het kostte even moeite om in te loggen..........
Bedankt voor jullie tips.
Nu alle verschillende merken apparaten bestuderen.
Bedankt voor jullie tips.
Nu alle verschillende merken apparaten bestuderen.
Kijk eens op de vlooienmarkten, daar liggen zat oude mixers,
Zelf heb ik een 40 jaar(!) oude mixer, een Philips, ik kan er bij wijze van spreke beton mee mixen, het ding geeft geen krimp, zelfs het dikste beslag wordt goed gemixt,
Vreemd dat hierover in 2012 nog problemen mee zijn, de fabrikanten moeten onderhand wel weten hoe ze een goede mixer moeten ontwerpen met voldoende motorvermogen voor de zwaartste klusjes,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Zelf heb ik een 40 jaar(!) oude mixer, een Philips, ik kan er bij wijze van spreke beton mee mixen, het ding geeft geen krimp, zelfs het dikste beslag wordt goed gemixt,
Vreemd dat hierover in 2012 nog problemen mee zijn, de fabrikanten moeten onderhand wel weten hoe ze een goede mixer moeten ontwerpen met voldoende motorvermogen voor de zwaartste klusjes,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.