Ik moet toch even mijn verhaal doen.
Ik heb in maart 2010 bij bcc een wasmachine gekocht, een zanussi.
Die staat nu al 3 weken kapot. Ik heb er 1x een monteur bij gehad en die heeft er niks aan gedaan, dan op wat knopjes gedrukt en dat was het.
De wasmachine is nu dus nog steeds kapot. Electrolux zou onderdelen besteld hebben, maar naar mijn weten kun je niks vervangen, als je niks hebt nagekeken.
Vandaag zou weer de monteur komen om de onderdelen te plaatsen, maar die zouden dan ineens niet binnen zijn. Ik ga dus nu de 4e week in zonder wasmachine, terwijl ik nog in de wettelijke garantieperiode zit!
Ondertussen weet ik ook niet meer wat ik er mee aan moet.
Every day low prising high service, daar veeg ik ondertussen me reet mee af!!
En met electrolux nog meer!!
Iemand ook zo'n soort ervaring en wat heb je er uiteindelijk mee gedaan?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Electrolux
-
Re: Electrolux
Beste Bowy29,
Spijtig te horen dat dit zo is verlopen. Misschien dat we samen kunnen kijken naar een gepaste oplossing. U kunt ons bereiken op het nummer (0172) 468 172.
Met vriendeljke groet,
Afdeling Consumentenbelangen
Electrolux Home Products (Nederland) B.V.
Spijtig te horen dat dit zo is verlopen. Misschien dat we samen kunnen kijken naar een gepaste oplossing. U kunt ons bereiken op het nummer (0172) 468 172.
Met vriendeljke groet,
Afdeling Consumentenbelangen
Electrolux Home Products (Nederland) B.V.
Re: Electrolux
Vandaag is er een oplossing gekomen. Ik heb een andere wasmachine uit mogen kiezen. Zaterdag wordt hij gebracht.
Ben er erg blij mee en inmiddels ligt er natuurlijk een flinke berg wasgoed op hem te wachten!!
Ben er erg blij mee en inmiddels ligt er natuurlijk een flinke berg wasgoed op hem te wachten!!