LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EM "service"

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
plems

EM "service"

Ongelezen bericht door plems »

Wat een waardeloos bedrijf is die EM "service". 2 maanden geleden is er een monteur bij ons geweest ivm een klacht over onze wasmachine de Nordland wvl-2012EL. De monteur heeft ernaar gekeken en en zei het uivel opgelost te hebben. Er zat een muntje in het motortje van de pomp. Daarna vertelde hij aan mijn vrouw dat het geen garantie is en wordt ons 78,00 euro in rekening gebracht. Mijn vrouw heeft de monteur meerdere malen gezegd dat de machine zijn programma vaak niet afmaakt waardoor de was nog veel te nat is. We moeten hem dan opnieuw instellen om te centrifugeren waarna de was wel droog is. De monteur hield, enigszins geïrriteerd, vol dat het te maken had met het muntje in de pomp. Mijn vrouw gaf aan dat ze dat niet kon voorstellen omdat het meer lijkt op een electronische fout. De monteur hield echter vol dat het aan het muntje ligt. Wel, het probleem van het niet afmaken van het programma is gebleven. Waardeloos dus. Er is al eens eerder iemand bij ons geweest en toen is er een computer vervangen. Dit heeft allemaal niet geholpen. Ik baal van dit alles en op de koop toe krijg ik een bedrag in rekening die onterecht is en werkt het apparaat nog steeds niet goed.

Ik heb mijn beklag gedaan bij EM service over het feit dat ze automatisch 78,- eurovan mijn rekening afschrijven terwijl de machine nog steeds niet goed werkt. Het enige antwoord wat je krijgt is dat ze je verwijzen naar de gatrantievoorwaarden en dat het verwijderen van een muntje in de pomp daar niet onder valt. Ze zijn doof voor het feit dat de machine nog steeds niet goed werkt.

Als ik de reacties van eerder over EM service lees dan blijkt dat dit bedrijf erg goed is om mensen onterecht rekeningen te sturen.

plumber

Re: EM "service"

Ongelezen bericht door plumber »

Ik begrijp niet dat ze automatisch geld van je rekening
kunnen halen of je moet er toestemming voor gegeven
hebben.Gewoon het bedrag laten storneren omdat ze
niet het euvel waarom gevraagd is opgelost hebben.
Muntje in de pomp is kul want dan pomp hij niet meer
en kan hij zijn program ook niet afmaken.
laat ze maar komen je staat sterk.

Gesloten