Ik had een Krups espresso apparaat, en die was in 6 jaar, 5 keer voor reparatie naar Krups geweest. De laatste keer was ie niet meer te maken, kreeg ik uit coulance een nieuw apparaat, omdat het twee terugkomende problemen waren. Hulde voor Krups een nieuwe een EA8000PN/700! Goede service.
Nu, na 11 maanden, begint het apparaat te lekken. Krups zegt, helaas, niks betaald dus geen garantie. De onderzoekskosten voor espressoapparaten bedragen 32,73 euro.
Tot een prijs van 113,05 euro worden espressoapparaten zonder prijsopgave gerepareerd.
Mag dat zomaar? Een product uitleveren zonder enige vorm van garantie?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Espresso apparaat van Krups gekregen: geen garantie
Re: Espresso apparaat van Krups gekregen: geen garantie
Je hebt op je eerste apparaat garantie gekregen, een omruiling uit coulance geeft geen verlengde garantieduur.
Re: Espresso apparaat van Krups gekregen: geen garantie
Dus nu zit je al 7 jaar na de initiele aanschaf en verwacht je nog garantie...? Je hebt toch zelf ook wel door dat je dat redelijkerwijs niet kunt verwachten?