Hallo,
Heb in 2012 een espressomachine gekocht bij de koffiediscounter.nl, heb toen gebruik gemaakt van de aanbieding en verwijzing op hun site om mij te registreren bij Melitta, waardoor ik een jaar extra garantie zou krijgen, dus 2 + 1 jaar garantie via een verwijzing van de koffiediscounter.
Nu blijkt de espressomachine een defect/ systeemfout te hebben en wilde ik gebruik maken van de extra garantie nu blijkt, volgens Melitta dat ik geen extra garantie heb, want die bleek in mij aankoopperiode helemaal niet te worden aangeboden door Melitta.
Na uitvoerig overleg met vooral Melitta hebben wij kunnen nawijzen dat de koffiediscounter ook nu weer garanties aanbied die helemaal niet door Melitta worden aangeboden.
Na dit ook bij de koffiediscounter te hebben aangedragen blijkt, dus dat gisteren ook nog de extra garantie via discounter werd aangeboden, via hun site en ook weer niet bekend is bij Melitta, vandaag keek ik weer op de site van koffiediscounter en hebben zij het snel verwijderd (heb een screenshot via mijn gsm gemaakt).
Mijn vraag is nu aan radar dit is toch een geval van klanten misleiden of zeg ik nu iets verkeerds ???
Hoop op een reactie van u en wat te doen de koffiediscounter wil de espressomachine laten maken maar dat kost minimaal € 175,-, omdat de garantieperiode op 31 augustus 2014 is verlopen, terwijl ik aangeef dat de garantieperiode toentertijd met 1 jaar is verlengd tot 31 augustus 2015.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Espressomachine via koffiediscouter
Re: Espressomachine via koffiediscouter
Heb je van koffiediscounter een bevestiging gekregen toen je je registreerde (of iets andere op papier of email)? Zij zijn de aangewezen partij om de garantie te leveren.