Drie jaar geleden hebben we de ETNA EVW7945WIT vaatwasser aangeschaft. Al na een jaar vertoonden de korven roestplekjes, maar omdat dit de werking van de machine niet beinvloedde, heb ik hier toen niets aan gedaan. Nu zijn er echter zowel boven als onder delen van de korven afgebroken omdat ze doorgeroest zijn, waardoor de machine onbruikbaar is geworden. Contact opgenomen met ETNA, maar omdat de garantietermijn verlopen is bieden ze alleen nieuwe korven aan voor 140 Euro, voor een machine die toen 188 Euro kostte. Ik mag er toch van uitgaan dat een vaatwasser van een gerenommeerd merk als ETNA is gebouwd voor een langere levensduur?
Advies 1: reclameer elk klein gebrek binnen de garantietermijn.
Advies 2: verleng de garantieduur. Hoewel vaak geclaimd wordt dat je een langere levensduur mag verwachten voor apparatuur, sta je als consument toch met een mond vol tanden wanneer er echt iets kapot gaat.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ETNA EVW7945WIT vaatwasser korven doorgeroest
Re: ETNA EVW7945WIT vaatwasser korven doorgeroest
Zeker bij Gamma gekocht?
Wat wil je nou verwachten voor 188€ een Rolls of zoiets.
Garantie bijkopen nooit doen.Kijk eens op marktplaats bij
onderdelen vaatwassers .Ben je soms voor een koopje klaar.
Wat wil je nou verwachten voor 188€ een Rolls of zoiets.
Garantie bijkopen nooit doen.Kijk eens op marktplaats bij
onderdelen vaatwassers .Ben je soms voor een koopje klaar.
Waar hij gekocht is maakt toch niet uit (online)? Ik verwacht natuurlijk ook geen Rolls voor zo'n prijs, maar je mag van een gerenommeerd merk toch wel een langere economische levensduur verwachten?
Tuurlijk. Heb je helemaal gelijk in!
-
Aan elke prijs hangt een "kwaliteit", dus nieuwe korven, kunt u weer jaren verder.
-