LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Even een grappig moment in MediaMarkt

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
bodejos

Even een grappig moment in MediaMarkt

Ongelezen bericht door bodejos »

Ik kocht dezeweek een broodbakmachine. Ik had me een beetje georienteerd in de winkel, en besloot eerst eens te kijken welke keuze andere klanten maakten, want die dingen worden kennelijk goed verkocht.

De klant voor me, maakte kenbaar niet voor de goedkoopste te willen gaan, maar voor een bekend merk, mocht best wat duurder zijn. De verkoopster zei: daar heeft u een goede keuze aan, ik heb hem zelf thuis ook, en ben er dik tevreden over. Tevreden klant naar de kassa.....

Even later liep ik in de richting van de broodbakmachines. Ik liet de verkoopster haar verhaal doen, en koos toen voor het goedkoopste exemplaar dat men had. En jawel hoor: hier deed ik een goede keuze mee, ze had dit type toevallig thuis ook, en ze was er dik tevreden mee.

Ik kon niet nalaten te vragen, wat zij thuis met twee broodbakmachines deed, ze kreeg een klein beetje een rood hoofd. Niet erg, ik had toch al mijn keuze gemaakt.......

Gast

Re: Even een grappig moment in MediaMarkt

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: :lol:
Das een goeie! Zegt wel wat over haar kwaliteiten als verkoopster :roll:

Qoper

Re: Even een grappig moment in MediaMarkt

Ongelezen bericht door Qoper »

Het zegt inderdaad wat over de verkoopkwaliteit van Media Markt in zijn algeheel. Nu hebben we het voorbeeld al over de verkoper die alles zelf thuis heeft. En als je iets verder kijkt dan lees je ook over de verkoper die alle prijzen van de concurent kent...... ook dus niet! Je kunt daar beter de deur voorbij gaan.

Gesloten