LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EXPERT SCHIPPER te Vlaardingen

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Gioia

EXPERT SCHIPPER te Vlaardingen

Ongelezen bericht door Gioia »

:) Graag wil ik een compliment uitbrengen voor EXpert Schipper te Vlaardingen. Niet alleen leveren ze na 1 werkdag , maar ook nog op factuur en dit gewoon uit service. Wegens ziekte kon ik niet naar de winkel en mijn vaatwasser ging kapot. De nieuwe vaatwasser kon al binnen 12 uur geleverd worden. Er was geen bezorgpersoneel op die zaterdag, maar Dhr Schipper heeft toen personeel ( die normaal in de winkel staan als verkopers) de vaatwasser in een speciaal transport laten afleveren.
Niet alleen stonden er 2 keurig in het pak gestoken heren op de stoep, maar de vaatwasser liep al na 1 uur te draaien!
Ik heb Expert Schipper te Vlaardingen al zelf bedankt, en Expert nationaal, maar ook eventjes aan jullie laten weten, dat je daar dus met een gerust hart kunt gaan bestellen!
:D

dhc

Re: EXPERT SCHIPPER te Vlaardingen

Ongelezen bericht door dhc »

Nou gefeliciteerd!
Dan ga ik ook even de bakker,slager en groenteman bedanken omdat ik vandaag al mijn boodschappen bij hun heb kunnen doen...en dat ook zonder problemen....
Ga ik morgen kijken of AH mij ook alles kan leveren.....

Gioia

Ongelezen bericht door Gioia »

Leuk cynisme..
ik ben er erg blij mee , omdat ik gehandicapt ben en dus zelf eigenlijk niet veel de deur uit kan.
Maar toch leuk dat U ook iedereen gaat bedanken, daar knapt de wereld weer wat van op, van mensen als U , die dus kennelijk ook het kleine waarderen ( zij het met een flinke hap cynisme jammer genoeg ) :?

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

MMMMMMM :roll:

T

Gesloten