Ik heb in februari 2009 een Flavor Wave gekocht bij Best of Shopping. Met 1 jaar extra garantie heb ik in totaal 2 jaar garantie. De Flavor Wave ging in december kapot. Met enige moeite heb ik destijds Best of Shopping te pakken kunnen krijgen en in januari heb ik een nieuwe flavor wave oven ontvangen.
Deze is nu, 6 weken later, echter kapot gegaan! De lamp, die zorgt voor de verwarming van de producten, werkt niet meer! Dit kan natuurlijk niet!
En nu? Best of Shopping zegt dat de garantie verlopen is. Moet ik daar genoegen mee nemen? De vervangende oven is pas 6 weken oud! Bovendien moet zo'n ding langer dan 2 jaar meegaan, toch?
Graag advies!
Alvast hartelijk dank!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Flavor wave
Re: Flavor wave
Garantie telt vanaf het aankoop moment, dus een nieuwe machine heeft niet ineens weer 2 jaar garantie.
Re: Flavor wave
Dit soort bedrijven verkopen wel vaker dit soort rotzooi met beperkte levensduur.
Na 2 jaar valt dit er buiten omdat bij nieuwe apparaat de oude garantie blijft gelden.
Na 2 jaar valt dit er buiten omdat bij nieuwe apparaat de oude garantie blijft gelden.