LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] frituurpan de Longli

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Rita R

frituurpan de Longli

Ongelezen bericht door Rita R »

In april hebben wij bij bcc een frituurpan gekocht van het merk De Longli. Na 2 maanden hield ji er mee op, dus wij naar Bcc. Het was simpel te verhelpen met de reset knop, wij blij. In oktober begeeft hij het weer, Wij probeerden hem zelf te resetten zoals ons was voorgedaan, dit werkte niet. Dus we gaan naar Bcc, de verkoper probeert het ook nog eens zonder resultaat. Hij besluit het element op te sturen en binnen 6 weken zal hij terug zijn. De zes weken zijn voorbij en ik begin met bellen. Ze zullen mij terug bellen, dit gebeurt niet. gedurende twee weken bel ik 5 keer, en wordt steeds met een kluitje in het riet gestuurd. De laatste keer zei ik dat ik radar ging bellen en spontaan zou ik die dag teruggebeld worden, dit gebeurde binnen een uur. Mijn frituurelement zou met anderhalve week terug zijn en waarempel na 4 dagen gaat de telefoon, het element is terug en ik kam hem ophalen. Dit deed ik vandaag en wonder boven wonder, hij doet nog steeds NIETS. Wat zijn dan nu mijn rechten, de garantie loopt nog 4 maanden. Kan ik een nieuwe eisen? Of moet ik hem nu weer laten opsturen en afwachten?

Gast

Re: frituurpan de Longli

Ongelezen bericht door Gast »

Gooit u deze pan maar weg en neem een tefal grill oven, deze zijn veel beter en bakken de papatjes ook bruin.

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Natuurlijk heeft u rechten

Maar heeft u zich aan de voorschriften gehouden .
Alleen maar vloeibare olie/vet, in dat geval is er,
Buiten de reset thermostaat en de microswitch is er niets anders dat het element kan beschadigen ,of uitschakelen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wel waar kortsluiting bij voorbeeld of te weinig vet in de frituurpan etc.

Gesloten