LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gebarste afdekplaat

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
katrien

gebarste afdekplaat

Ongelezen bericht door katrien »

ik heb 5 maanden terug een etna gascomfoor gekocht,van 175 euro nu is hij onder het koken gebarsten ,wie heeft dit ook meegemaakt, ETNA wild niks vergoeden terwijl ik nog garantie heb kitty 5

Gast

Re: gebarste afdekplaat

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij had je dit al geplaatst en ook al antwoord gekregen.....
Is het niet makkelijker om in die zelfde topic verder te gaan?
Het heeft nemelijk weinig zin om het zelfde verhaaltje 20 keer op het forum te plaatsen..... :?

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Elders meld u dat deze in duizend stukjes is .
Dat kan alleen omdat er iets op gevallen is ,het is immers gehard glas .

katrien

Ongelezen bericht door katrien »

hij is gebarsten,onder het koken .er is niks op gevallen of je dat geloof of niet maar het is zo. en dat ik ook nog onder diversen sta is een vergissing

Gast

Maar wanneer je hem al ergens hebt geplaatst, wat is dan het nut om het nogmaals te plaatsen???

sjaakie

Ongelezen bericht door sjaakie »

1- Glasplaat naar beneden doen terwijl de branders nog warm zijn
2- idem terwijl een brander aanstaat
3- te hard dicht doen
4- pan te dicht bij de glasplaat met te hoog vuur

Een glasplaat die zomaar knapt? Geloof er niets van...............

sasja

Ongelezen bericht door sasja »

Als men de garantiebepalingen goed doorleest van het geleverde product, dan ziet men dat bv ETNA GEEN garantie geeft op glas, rubber en kunststof of op defecten veroorzaakt door derden. Constructie/productie-fouten komen in de eerste maand na ingebruikneming naar boven en dus niet naar 5 MAANDEN!!

Dus ik vind het nog helemaal niet zo gek dat ETNA vooraf geen garantie kan geven of dat men de rep. kosteloos uitvoert als zij niet eerst hebben kunnen beoordelen wat de oorzaak is van de schade.......

Wij, als consument moeten eerst beter "leren" lezen(in gebruiksaanw en/of garantiebepalingen), eer men begint te roepen dat er slechte service bestaat!!!!

Gast

Misschien zou Etna moeten kijken naar de glasdeeltjes. Als (gehard) glas springt door een slag dan zijn er namelijk sporen van de schokgolf in het glas "bevroren". Van gehard glas is echter ook bekend dat het (sporadisch) spontaan kan ploffen. Een vuurvaste schaal, die in de kast in 1000 stukjes springt bijvoorbeeld.
Spontane breuk blijft iets uiterst zeldzaams, maar 10 of 20 gelijke klachten zouden kunnen wijzen op een fout in het produktieproces. Wellicht zijn er gelijke gevallen bekend via uw verkooppunt?

Gesloten