LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen onderdelen voor combimagnetron
geen onderdelen voor combimagnetron
ik heb een moulinex combimagnetron van 500 euro waar het verwarmingselement van kapot is,helaas is dit bedrijf failliet en zijn de onderdelen bij andere bedrijven ondergebracht,alleen is dat z'on puinhoop geworden dat niemand meer aan de juiste onderdelen kan komen.het is toch belachelijk dat je niet aan onderdelen kunt komen voor z'on duur apparaat! [/b]
Re: geen onderdelen voor combimagnetron
Hallo,
Heb je het al bij de Harense Smid geprobeerd??
Daar kunnen ze alle onderdelen leveren, mits deze uiteraard nog door de leverancier geleverd kunnen worden. Heb daar laatst nog een draaiplateau voor een Sharp magnetron besteld.
Succes.
Heb je het al bij de Harense Smid geprobeerd??
Daar kunnen ze alle onderdelen leveren, mits deze uiteraard nog door de leverancier geleverd kunnen worden. Heb daar laatst nog een draaiplateau voor een Sharp magnetron besteld.
Succes.
Hoezo is sharp ook failliet dan?
Lees eerst eens waar het over gaat voordat je antwoord, de reden is dat Moulinex failliet is gegaan daarom zijn de onderdelen niet te krijgen. Dit heeft niets met andere merken te maken!
Lees eerst eens waar het over gaat voordat je antwoord, de reden is dat Moulinex failliet is gegaan daarom zijn de onderdelen niet te krijgen. Dit heeft niets met andere merken te maken!
Ik had hetzelfde, maar nu met een Neff.
Geen printplaat meer voor een apparaat van 5 jaar.
Terwijl er Europees afspraken zijn voor nalevering van onderdelen.
Maar, de Handyman, of in mijn geval de Onderdelenreus in Voorburg zocht zo het juiste onderdeel op, en enige tijd later werd via Siemens Zoetermeer een en ander geleverd.
Perfect dus
Joan
Geen printplaat meer voor een apparaat van 5 jaar.
Terwijl er Europees afspraken zijn voor nalevering van onderdelen.
Maar, de Handyman, of in mijn geval de Onderdelenreus in Voorburg zocht zo het juiste onderdeel op, en enige tijd later werd via Siemens Zoetermeer een en ander geleverd.
Perfect dus
Joan
Ja duh Paperboy. Kan toch ook zijn dat de Harense Smid het nog op voorraad heeft!!! Met Sharp voorbeeld geef ik alleen aan, dat je daar van alles kan bestellen........dus ook magnetron onderdelen.
yoko 71, probeer een 'onderdelencentrale' bij jouw in de buurt.
joko71 CHECK MARKTPLAATS.NL
gratis magnetron (die jij zoekt) bij aankoop koelkast (Noord-Holland)
gratis magnetron (die jij zoekt) bij aankoop koelkast (Noord-Holland)