Het strijkijzer van mijn stoomgenerator is gevallen waardoor de behuizing is gescheurd. Ik beschik over twee rechterhanden en acht mezelf dan ook prima in staat om dit onderdeel te vervangen. De onderdelen “Service” van Philips weigert het benodigde onderdeel te leveren en verplicht het apparaat naar een vakhandelaar te brengen.
Door deze gedwongen winkelnering zal reparatie zo’n 80 EUR gaan kosten terwijl naar verwachting het onderdeel zelf nog geen twee tientjes kost. Philips klantenservice wil hier ook niet helpen. Door deze hoge kosten kan ik beter een nieuwe kopen (maar dan geen Philips meer) terwijl het apparaat voor 2 tientjes gerepareerd kan worden en nog enkele jaren mee kan. Philips is dan ook geen voorbeeld van duurzaam ondernemen en de onderdelenservice en klantenservice leveren GEEN SERVICE.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GEEN SERVICE van Philips op stoomstrijkijzer
-
Re: GEEN SERVICE van Philips op stoomstrijkijzer
Harold
Heb jij voor mij een typenummer en een duidelijke omschrijving wat je nodigt hebt. Ga ik het even voor je uitzoeken of ik het voor je kan regelen.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Heb jij voor mij een typenummer en een duidelijke omschrijving wat je nodigt hebt. Ga ik het even voor je uitzoeken of ik het voor je kan regelen.
Met vriendelijke groet,
Jeroen