LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GoedeWasmachineSlechteLevering
-
GoedeWasmachineSlechteLevering
Levering van mijn wasmachine(door elektrokoopjes.nl) zou eerst 5 december zijn. Dit lukte niet en zou de volgende dag zijn. Tijd per SMS door gegeven en daarna weer veranderd. Dit is nog niet het ergste. Bij aflevering had ik niet mijn oude wasmachine niet buiten staan en de 2 mannen wilde ook niet even de droger eraf halen. In een nogal brutale manier kon ik kiezen of delen. En juist voordat ze aankwamen en moesten parkeren gaf ik nog een tip om de richtingaanwijzer aan te houden anders krijg je een bekeuring. Jammer zo'n aflevering.
-
Re: GoedeWasmachineSlechteLevering
Dat ze oude wasmachines niet weg willen halen en oude droger verplaatsen is nogal logisch, het is namelijk allemaal erg zwaar. Wanneer ze dit wel doen zit een andere consument te klagen dat ze zich niet aan de tijdafspraak houden daar ze bij u eerst nog moesten sjouwen. Als u zo iets vraagt houd dan in ieder geval (beter is dit direct te geven) 20,00 euro als fooi in de hand, wedden dat ze willen sjouwen met de oude spullen!!!!
Re: GoedeWasmachineSlechteLevering
LOL.Die gasten doen niets anders de hele dag. Ze zijn altijd met z'n tween, en soms zelfs met z'n drieen.Suzanne 326 schreef:Dat ze oude wasmachines niet weg willen halen en oude droger verplaatsen is nogal logisch, het is namelijk allemaal erg zwaar.
Mijn oude wasmachines en drogers zijn gewoon meegenomen door het bedrijf waar ik een nieuwe kocht. Voor de moeite geef ik die jongens ieder €5,-Wanneer ze dit wel doen zit een andere consument te klagen dat ze zich niet aan de tijdafspraak houden daar ze bij u eerst nog moesten sjouwen. Als u zo iets vraagt houd dan in ieder geval (beter is dit direct te geven) 20,00 euro als fooi in de hand, wedden dat ze willen sjouwen met de oude spullen!!!!
Ik kan me voorstellen dat ze dat niet voor een tostie ijzer doen. Lijkt me logisch.
Maar dit soort zware app. is doorgaans geen probleem.
De importeurs en producenten zijn niet verantwoordelijk voor het ophalen. Echter wel voor de verwerking
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verwijderingsbijdrage