Update van het defecte apparaat HD7740 philips koffiezetter!
Philips reageerde snel na mijn bericht.
Toch het apparaat maar verzonden naar hun reparatie afdeling in duiven.
Na een aantal weken is het apparaat terug gekomen. Filterhouder en voeding vervangen. Het apparaat heeft 1 X zonder problemen koffie gezet en toen begon het zelfde gedonder weer. Slechte onderdelen worden door slechte vervangen. Het ontwerp is niet goed doordacht en getest. Persoonlijk ben ik er wel klaar mee en heb geen zin het apparaat steeds maar heen en weer te sturen. Ik lees zo ontzettend veel dezelfde klachten dat philips dit product eigenlijk uit de handel zou moeten nemen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HD7740
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 19 sep 2011 11:23
Re: HD7740
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw HD7740 al weer een mogelijk defect vertoont. Zou u alstublieft contact op willen nemen met Philips Webcare? Wij zijn te bereiken op het gratis telefoonnummer: 0800-0230076. Wanneer u contact opneemt dient u het volgende dossiernummer te vermelden: 50-904924431.
Wij hopen u snel te woord te mogen staan!
Met vriendelijke groet,
Philips Webcare
Wij hopen u snel te woord te mogen staan!
Met vriendelijke groet,
Philips Webcare