Beste Radar,
Wij hadden voor de kerstmis een HE Twister stofzuiger gekocht bij Megapool. Toen wij thuis voor de eerste keer hadden gezogen kwamen wij erachter dat het filter al barstens vol zat met stof, meteen moesten wij deze al schoonmaken. En zo ging het iedere keer, toen we opbelde naar Holland Electro kregen we te horen dat de Megapool nog vele schulden bij hun hadden dus kwamen zij niet op voor onze garantie. Toen ik vroeg of we iedere keer dan het filter moesten schoonmaken, terwijl er in de gebruiksaanwijzing stond dat je de filters pas hoefde te reinigen nadat de opvangbak 3/4 vol was, kreeg ik als antwoord dat dat het enigste was wat ik kon doen. Ook zeiden ze dat wij de zuiger anders maar moesten laten nakijken door een expert, maar dat daarvan de kosten voor eigen rekening zouden komen. Nou, bedankt voor de service HE en Megapool!!
Sander van Dijk
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Holland Electro Twister Stofzuiger
Re: Holland Electro Twister Stofzuiger
Hier sta jij volledig buiten!! Geen genoegen mee nemen, de fabrikant blijft verantwoordelijk voor haar producten. De relatie die zij met Megapool hebben/hadden en het daarop volgende faillisement was een bedrijfsrisico, niet het risico van de klant.toen we opbelde naar Holland Electro kregen we te horen dat de Megapool nog vele schulden bij hun hadden dus kwamen zij niet op voor onze garantie.