Garantie.
Wij hebben in oktober 2002 een inbouw combi-magnetron gekocht van Pelgrim. Hierbij werd een boekje geleverd met gebruiksaanwijzingen en een garantiecertificaat. Hierin staat dat "Pelgrim verplicht zich gedurende 5 jaar na aankoopdatum gratis onderdelen te vervangen".
Nou is het verwarmingselement kapot. Dit heb ik gemeld bij de service afdeling van Pelgrim en nu blijkt dat ik zelf het onderdeel moet betalen omdat de garantiebepaling zou zijn gewijzigd m.i.v. 1 januari 2002.
Hiervan hebben zij ons niet ingelicht.
Ook heeft het keukenbedrijf Paul Roescher waar wij destijds de magnetron hebben gekocht niet aangegeven dat het garantiebewijs die zij er bijleverden niet meer van toepassing was.
Wat zijn in dit geval mijn rechten?
Angelique
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Huishoudelijke apparaten
Re: Huishoudelijke apparaten
ik zou als ik U was eerst een bewijs vragen waar instaat
dat het per 1 jan. 2002 veranderd is.hebben ze dat niet
dan geld gewoon de garantie die op U certificaat staat.
dat het per 1 jan. 2002 veranderd is.hebben ze dat niet
dan geld gewoon de garantie die op U certificaat staat.