zelfde type machine + 5jaar garantie gekocht bij de it's
Deze pompte geen water meer weg.
Service dienst van indesit gebeld en er kwam een monteur ala 70 euro .
(bleek de achterkant van een druk knoopje in het pompje van het apparaat )
Ja kan gebeuren kan niemand iets aan doen.
Echter na de reparatie met de 1e was maakt de machine tijdens het centrufigeren een helehoop lawaai en is toen gelijk uitgezet .
Reparatie service weer gebeld en er zou iemand komen kijken.
Komt er dus een moneur (ziet er uit als of hij uit de eerste de beste kroeg komt vallen )die klooit beetje met dat ding
Ja kuip groep kapot kost 165 euro om te maken
Kan dat zo maar vraag ik?
Leg het verhaal uit van de vorige keer.
Ja nee dat staat hier los van (hoe kan dat als het apparaat nog geen 1 hele was gedraaid heeft sins die tijd )
Moet ie gemaakt worden of niet ? zegt hij ongeduldig.
Ik zeg tegen de beste man je kan me een hoop wijs maken
maar ik geloof niet dat dit toeval is.
ja toch is het zo bla bla bla
En u hoefd het toch niet zelf te betalen dat moet its doen enz enz rekening opsturen enz enz
Hij vraagt nogmaals moet ie gemaakt worden of niet
ik:uhm nee laat maar
Hij vraagt mij moet ik nog iets vermelden op de bon ?
Ik zo ja dat dit na de laatste reparatie gebeurt is
Nee daar begin ik niet aan .... wtf waarom niet ? ja daar ga ik niet over in discussie enz enz
De monteur word ongeduldig en onbeleefd
Heb hem vriendelijk verzocht zn spullen te pakken en te vertrekken.
Contact op genomen met its en hun consumenten belangen,
en die zeggen dus ook ja de monteur zegt dit en dat
dus ja u kunt hem laten maken en de rekening op sturen.
dan krijgt u het bedrag -de voorrijkosten terug
ik zo wtf heb toch 5jaar garantie enz
ja maar daar vallen de voorrijkosten niet onder ...
wat moet je hier nu mee toch laten maken (zit nog garantie op tot dec dit jaar ) of toch maar voor een nieuw apparaat gaan kijken ???
word iniedergeval geen ideshit meer als het een nieuwe word
PS klok rateld ook zo nu en dan (blijft draaien)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] indesit W 165X
Re: indesit W 165X
Het verhaal lezende ben ik van mening dat de reperateur in gebreke is.
Deze had na het plaatsen van de pomp een test moeten uitvoeren.
Zeker de machine laten cenrifugeren.
Het gaat hier echter niet om de kuipgroep?
Maar om het lagerkruis en evt trommel as
Deze had na het plaatsen van de pomp een test moeten uitvoeren.
Zeker de machine laten cenrifugeren.
Het gaat hier echter niet om de kuipgroep?
Maar om het lagerkruis en evt trommel as
-
Geen idee wat het is, ik heb daar geen verstand van
We hebben echter al besloten om vandaag voor een nieuwe te gaan kijken
Daar ik het vertrouwen in indesit kwijt.
Ik ben en niet van plan ben kosten te gaan betalen van een apparaat wat 4.5 jaar oud is.
Tevens vertelde mijn vrouw dat de klok soms ook door rateld (lijkt mij einde oevening! btw nooit meer indesit)
We hebben echter al besloten om vandaag voor een nieuwe te gaan kijken
Daar ik het vertrouwen in indesit kwijt.
Ik ben en niet van plan ben kosten te gaan betalen van een apparaat wat 4.5 jaar oud is.
Tevens vertelde mijn vrouw dat de klok soms ook door rateld (lijkt mij einde oevening! btw nooit meer indesit)
Er zijn winkels die ondanks de reclama folders deze toch niet leveren, de inkoop organisatie doet het, en zij weigeren.
Mijn vader was monteur en weigerde deze te repareren.
Enkele winkels die ze nog wel verkopen bieden altijd extra garantie op alle merken aan, behalve... INDESHIT.
Het kan heel goed dat er zomaar meerdere defecten achter elkaar komen die niets met elkaar te maken hebben....
Let op!
Kijk goed naar deurtjes en rubbers hier omheen, want ze maken bij Indeshit ook andere huismerken,!
Zo kun je ook zien dat Zanussi en Electrolux uit dezelfde fabriek komen, en Marijnen ook, dus Italiaans, Deens en Nederlands merk uit Italië.
Deze Zanussi groep is wel goed, dus kun je van die de goedkoopste kiezen...
Zelf voor een Samsung gekozen, ( €349,- ) LG kan ook, beide Korea, en die hebben 7 KG trommels voor dekbedden, tijdklok zodat we gebruik kunnen maken van de goedkope nachtstroom omdat we dubbele meters hebben....
Maar Ik laat de keuze toch aan U over, als het maar geen.... is..
Mijn vader was monteur en weigerde deze te repareren.
Enkele winkels die ze nog wel verkopen bieden altijd extra garantie op alle merken aan, behalve... INDESHIT.
Het kan heel goed dat er zomaar meerdere defecten achter elkaar komen die niets met elkaar te maken hebben....
Let op!
Kijk goed naar deurtjes en rubbers hier omheen, want ze maken bij Indeshit ook andere huismerken,!
Zo kun je ook zien dat Zanussi en Electrolux uit dezelfde fabriek komen, en Marijnen ook, dus Italiaans, Deens en Nederlands merk uit Italië.
Deze Zanussi groep is wel goed, dus kun je van die de goedkoopste kiezen...
Zelf voor een Samsung gekozen, ( €349,- ) LG kan ook, beide Korea, en die hebben 7 KG trommels voor dekbedden, tijdklok zodat we gebruik kunnen maken van de goedkope nachtstroom omdat we dubbele meters hebben....
Maar Ik laat de keuze toch aan U over, als het maar geen.... is..
Mag ik vragen aan je welke samsung dat is en waar je deze gekocht hebt? Ik wil ook een nieuwe gaan kopen, ook ik zit nu met zo; indeshit machine.... die gaat er binnenkort uit. En ik wil ook zo'n 7 kg trommel.
grt michael
grt michael