LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Inventum NB861 blender gaf voor glas in eten!!!!
Inventum NB861 blender gaf voor glas in eten!!!!
Ik had een blender van Inventum NB861 gekocht om het eten van mijn baby te pureren. Na ongeveer twee maanden dacht ik een scheur in het glas te zien maar bij nadere inspectie bleek dat het een groef was die er aan de binnenkant ingeslepen was omdat er speling in het mes zat zodat deze steeds tegen het glas aanging. Hierdoor is er door de tijd heen een groef gesleten in de binnenkant. Ik neem aan dat dit langzaam aan gebeurd is maar het kan ook snel gegaan zijn. In het ene geval heel fijn glasstof in het eten, in het andere geval glassplinters in het eten. In beide gevallen zeeeeer kwalijk. Ik ben blij dat ik het toevallig zag want dit had nog even door kunnen gaan. Ik en mijn baby hebben dus even of lang glas in ons eten gehad. Ik heb Inventum gebeld maar die waren niet geinteresseerd. Ga maar naar de winkel waar je het gekocht hebt en vraag je geld terug of een nieuwe blender. Wat ik ze duidelijk wilde maken was dat ze een product op de markt hebben dat mogelijk heel gevaarlijk is.
Ik heb bij de winkel een brief meegegeven voor Inventum maar geen reactie. De winkelbediende vond dit ook niet kunnen en vroeg mij de brief nogmaals te geven zodat zij de brief nogmaals aan Inventum kon geven. Dit heb ik gedaan, om te voorkomen dat andere (babies) glas naar binnen zouden krijgen maar weer geen reactie. Moet dit apparaat uit de handel genomen worden is mijn vraag want is dit apparaat niet heel gevaarlijk??????
Ik heb bij de winkel een brief meegegeven voor Inventum maar geen reactie. De winkelbediende vond dit ook niet kunnen en vroeg mij de brief nogmaals te geven zodat zij de brief nogmaals aan Inventum kon geven. Dit heb ik gedaan, om te voorkomen dat andere (babies) glas naar binnen zouden krijgen maar weer geen reactie. Moet dit apparaat uit de handel genomen worden is mijn vraag want is dit apparaat niet heel gevaarlijk??????
-
Re: Inventum NB861 blender gaf voor glas in eten!!!!
Beste Loesje,
Ik heb deze blender ook (nu ongeveer 2 maanden)
Gister klapte ineens de glazen kan, waardoor er een grote barst in zit!
Heb je nog iets gehoord van Inventum?
Groetjes, Daniëlle
Ik heb deze blender ook (nu ongeveer 2 maanden)
Gister klapte ineens de glazen kan, waardoor er een grote barst in zit!
Heb je nog iets gehoord van Inventum?
Groetjes, Daniëlle
Vijf jaar later???
Ik denk dat daniellerijntjes dat niet in de gaten had.Miepje1 schreef:Vijf jaar later???
Nee, maar ze heeft wel de gedragsregels gelezen en dus in het bestaande (oude) topic gereageerd, heeft het topic wel geactiveerd.ciske schreef:Ik denk dat daniellerijntjes dat niet in de gaten had.Miepje1 schreef:Vijf jaar later???
-
Als een topic meer dan drie jaar oud is verschijnt er bovenin een zeer grote, zeer rode balk waarin staat dat het topic meer dan drie jaar oud is, en dat de informatie mogelijk is verouderd. Zoiets tenminste.
Ik neem toch aan dat Daniële dat gelezen heeft.
Ik neem toch aan dat Daniële dat gelezen heeft.
puma73 schreef: Nee, maar ze heeft wel de gedragsregels gelezen en dus in het bestaande (oude) topic gereageerd, heeft het topic wel geactiveerd.
Juist .
WA , ik denk dat als je nooit op dit soort forums komt , niet op de rode balk let.
-
Ik denk dat, als iemand niet op dit soort forums komt, en geen ander topic vindt, dat het niet vreemd is dat er dan in een oud topic gereageerd wordt.
Immers, een nieuw topic in een onbekend forum doet ook niet iedereen even makkelijk.
Dat is wat ik bedoelde te zeggen met het vorige bericht. Daniele heeft die balk wel gezien, maar had kennelijk een plausibele reden om dat even te laten voor wat het was.
Immers, een nieuw topic in een onbekend forum doet ook niet iedereen even makkelijk.
Dat is wat ik bedoelde te zeggen met het vorige bericht. Daniele heeft die balk wel gezien, maar had kennelijk een plausibele reden om dat even te laten voor wat het was.
Toch vind ik het een serieus probleem, je zou maar een kind hebben die glas naar binnen krijgt door een fout in een blender.
Of het nou wel of niet gezien is.
Of het nou wel of niet gezien is.