LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KIRBY Stofzuiger Onderhoud

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Montferlander

KIRBY Stofzuiger Onderhoud

Ongelezen bericht door Montferlander »

In het bezit van een dure Kirby stofzuiger zijn wij gebeld voor een periodiek onderhoudsbeurtje. De monteur in kwestie is geweest heeft zogezegd onderdelen vervangen en vervolgens moesten wij contant afrekenen. echter ee mand later werden we weer gebeld door de onderhoudsdienst voor een afspraak. Wat bleek is , dat voormalige werknemers van Kirby zich uitgeven voor monteurs en vervolgens afspraken maken. De 2e keer is er een echte monteur van Kirby geweest en wat bleek ... de vervangen onderdelen volgens de nota waren in het geheel niet vervangen !!!

Wie heeft er soortgelijke ervaringen ????

sjoegel

Re: KIRBY Stofzuiger Onderhoud

Ongelezen bericht door sjoegel »

:lol: :lol: Heb je hem door ? :lol: je bent al in de maling genomen bij de aankoop en nu weer ! een normale goeie stofzuiger kost 150 eur en geen 1000.

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

Nou als dat inderdaad zo is dan kan je via die nota
een aanklacht indienen want dan ben je opgelicht.

Zelf vind iki dat je al opgelicht wordt bij de verkoop van die dingen.
Ze komen met zulke grote foto's van die huismijt aan dat
elke vrouw al een rolberoerte krijgt bij het zien daarvan laat staan
die oudere mensen waar ze het lietst bij komen.

Ulbe

Ongelezen bericht door Ulbe »

Sedert wanneer heeft een stofzuiger een servicebeurt nodig?, :shock:

Het is geen auto, die stofzuiger van mij heeft alleen nieuwe stofzakken nodig, en zo nu en dan "verwen" ik het apparaat met een nieuw motorfilter, en microfilter,

Verder niets!, en het apparaat staat al 18 jaar paraat voor ons!,

Een keer toen het apparaat niet meer goed zoog, het apparaat gedemonteerd en schoongespoten met perslucht, toen was dit probleem verholpen,

Zelf bekruipt me het gevoel dat zo'n duur apparaat nauwelijks iets toevoegt aan het "zuigplezier" :wink:

Oké je hoeft geen stofzakken te kopen, en het voordeel dat wanneer het filter bijna vol zit dat je de volledige zuigkracht nog ter beschikking hebt is een feit bij de Kirby, maar of het de veel hogere nieuwprijs rechtvaardigt betwijfel ik,

Succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.

een

Ongelezen bericht door een »

Onderhoudsbeurt voor een stofzuiger?? Koop je een Kirby van >1000 euro, moet je nog beurten laten geven ook. Voor de prijs van 1 beurt koop ik gewoon een nieuwe Miele, haha!

Voor de prijs van 1 Kirby kan ik zo'n 7 MIELE stofzuigers kopen en die presteren echt niet minder....

Back om topic: wel erg naar dat u opgelicht bent. Succes ermee.

Sailors

Ongelezen bericht door Sailors »

Kirby praat mij er niet van. De mijne doet het geen eens meer en probeer maar eens een adres te krijgen om een monteur over de vloer te krijgen. Ik vindt er geen. Maar ja iedereen maakt fouten in zijn leven.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Waarom een monteur over de vloer.Het is gewoon en stofzuiger die elke reparateur kan repareren.

T

pbarendse

Ongelezen bericht door pbarendse »

Gut, Kirby... Bestaan die nog? Wij hebben ooit zo'n verkoper over de vloer gehad. We hebben vreselijk om hem gelachen, en hem de hele avond beziggehouden (dan kon hij die avond tenminste niemand anders meer lastigvallen) maar aan het eind natuurlijk niets gekocht. Ja dag Jan, een stofzuiger van 3000 (toen nog) gulden. Dacht het niet!

Wat betreft de rekeningen voor onderhoud: als het niet stuk is hoeft het niet gerepareerd te worden. Dus zoals reeds eerder gezegd bent u wederom belazerd.

Vinmo Trading

Ongelezen bericht door Vinmo Trading »

M.b.t. onderhoud aan de Kirby kan ik adviseren om zelf contact te zoeken naar service indien u dit nodig vindt. Bedrijven die u ongevraagd benaderen zitten waarschijnlijk om werk verlegen. Maar als kenner van de Kirby adviseer ik om op tijd een servicebeurt te laten uitvoeren. Niet dat de Kirby niet lang meegaat...., integendeel. Door bijvoorbeeld de koolborstels te vervangen vóórdat ze ze geheel op zijn verleng je daarmee de levensduur van de motor van de Kirby. Tevens wordt bij een servicebeurt veelal het schoepenrad vervangen. Een goed schoepenrad komt ten goede aan de luchtstroom. Wanneer dit moet gebeuren hangt geheel af van hoe men met de Kirby omgaat en hoe intensief hij gebruikt wordt. De meeste (tevreden) bezitters van een Kirby hebben deze omdat zij vinden dat de Kirby de beste stofzuiger ter wereld is.

een

Ongelezen bericht door een »

Ik heb nog nooit een schoepenrad van mijn Miele hoeven te vervangen. En dit schoepenrad van Kriby kost waarschijnlijk net zoveel als een nieuwe Miele? Koolborstels? Nooit last van gehad bij mijn Miele. en gebeurt dit toch, dan koop ik een nieuwe Miele, die heb je al voor iets meer dan 150 euro. Nieuw!

En vertel mij dan maar eens wat een Kirby beter doet dan een 'gewone' stofzuiger!

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

En vertel mij dan maar eens wat een Kirby beter doet dan een 'gewone' stofzuiger
Da`s duidelijk - de Kirby reinigt als geen ander je portemonnee en je bankrekening :)

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Vroeger waren deze waaiers van miele ook te vervangen.
Nu niet meer want de huidige miele stofzuiger hoort ook bij de wegwerpcultuur .
Trouwens ook nilfisk en H.e. enzv
De kwaliteit van kirby is prima ,maar de aanschafprijs nieuw niet !

T

Sailors

Ongelezen bericht door Sailors »

Ik kreeg een goed tip van VINMO TRADING en mijn Kirby draait weer en dat tegen 0 euro. Zo kan het ook.

Gesloten